کد خبر: ۱۳۳۲۵۹
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۲

روحانیت مبارز: بی‌توجهی مبارک و بن‌علی به فلسطین، زمینه‌ساز سقوط‌شان شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جامعه روحانیت مبارز به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد: 

با گذشت سی و دو سال از اعلام جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام امت، حقانیت راه و رسم و مواضع او بر مسلمانان سراسر جهان آشکارتر می‌شود. اگر چه آنروز کسانی در جهان اسلام و حتی در داخل ایران ارزش این اقدام مهم و انقلابی امام(ره) را درک نمی‌کردند ولی امروز همه دوستان و علاقه‌مندان و حتی مخالفان آن امام بزرگوار عظمت راه و پیام او را درک می‌کنند. حکومت‌هایی که در ماه‌های اخیر در پی شکل‌گیری موج بیداری سقوط کرده و یا در حال فروپاشی هستند حکومت‌هایی بودند که نسبت به آرمان ملت فلسطین در روز قدس بی‌اعتنا بودند، بی‌توجهی حاکمانی همچون حسنی مبارک و بن‌علی به مسأله کانونی فلسطین، زمینه‌سازی سقوط آنان را دربین ملت‌های‌شان فراهم ساخت.

جامعه روحانیت مبارز ضمن دعوت از مردم شریف ایران برای شرکت در راهپیمایی باشکوه این روز، توجه امت مسلمان را به نکات زیر جلب می‌نماید: 

1- تداوم پرشکوه و قهرمانانه راه امام خمینی(ره) در سایه رهبری‌های پرصلابت مقام معظم رهبری 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تنها راه پیشبرد برای ملت ایران و ملت‌های مسلمان منطقه در راه کسب عزت و بازگرداندن مجد و عظمت به اردوگاه مسلمانان است. 

2- بیداری اسلامی که سراسر منطقه اسلامی ما را فرا گرفته است و کم کم موج آن به کشورهای غیراسلامی نیز سرایت خواهدکرد، اولین میوه شیرین و ثمره مقدس دفاع از آرمان فلسطین و بازگشت روح عزت و عظمت به پیکره امت اسلامی است. 

باش تا صبح دولتش بدمد/ کاین هنوز از نتایج سحر است 

3- ملت‌های مسلمان جهان با تأسی به ملت مسلمان ایران با بزرگداشت این روز، هر روز حلقه محاصره را بر رژیم جعلی و اشغالگر اسرائیل تنگ‌تر می‌نماید. 

4- بزرگداشت روز قدس و آزادی قدس شریف امسال در شرایطی واقع شد که حامیان رژیم جعلی اسرائیل، آمریکا و انگلیس خود با مشکلات بزرگ اجتماعی و اقتصادی روبرو هستندو بیداری ملت‌ها به مرزهای آنان رسیده و مقاومت مسلمانان سرانجام این دشمن را از پای در خواهد آورد. 

5- بیداری اسلامی در جهان واقعیتی انکار‌ناپذیر است و ما به تمام کسانی که ناخواسته با تحلیل‌‌های غیر واقعی خود سعی در پنهان کردن ارزش واقعی این نهضت بزرگ جهانی دارند، می‌خواهیم که فقط خود را با نگاه بلند و عمیق و تیزبین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هماهنگ نموده و با پیروی از ایشان از این بیداری اسلامی حمایت نمایند. 

از درگاه خداوند متعال عزت و عظمت بیش از پیش ملت‌های مسلمان و مردم سربلند و عزیز ایران اسلامی را خواهانیم.

جامعه روحانیت مبارز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
0
0
سوريه چي ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
0
0
قدافی که 40 سال شعار حمایت از فلسطین داد چرا سقوط کرد .مشکل دیکتاتوری است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین