کد خبر: ۱۳۴۸۲۰
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۸
در مرکز تحقیقات استراتژیک

نشست تخصصی «چالش‌های صنعت مرغداری و راهکارهای مقابله با آن» برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس اقتصادی: نشست تخصصی با عنوان «چالش‌های صنعت مرغداری و راهکارهای مقابله با آن » 28 شهریورماه در مرکز تحقیقات استراتژیک برگزار می‌شود. 

با توجه به جایگاه مهم "صنعت مرغداری" در تامین نیازهای غذایی کشور، مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در راستای مأموریت‌های خود مبنی بر انجام پژوهش‌های راهبردی و ضروری و ارائه آن به مراجع تصمیم‌گیری کشور و به‌منظور انعکاس نتایج مطالعات اخیر پژوهشگران خود در حوزه امور کشاورزی، میزگردی تخصصی به بررسی موضوع «چالش‌های صنعت مرغداری و راهکارهای مقابله با آن » خواهد پرداخت. 

لازم به‌ذکر است که سخنرانی آقای مهندس سید مصطفی مصطفوی؛ دبیر انجمن جهانی علوم طیور و پرسش و پاسخ، از جمله برنامه‌های این نشست خواهد بود.

همچنین معاونت پژوهش‌های اقتصادی برای استفاده از نظرات نخبگان کشور در این حوزه، اعلام آمادگی کرده‌ و صاحب‌نظران و متخصصان نیز می‌توانند با حضور در این جلسه، برای افزودن بر غنای علمی مباحث آن مشارکت نمایند. 

قابل ذکر است که این نشست از ساعت 14 تا 16 روز دوشنبه 28 شهریورماه در محل سالن همایش‌های آفتاب مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به نشانی انتهای خیابان پاسداران- روبروی ضلع جنوبی پارک نیاوران- شماره 840 برگزار می‌شود.

مدیریت امور پژوهشی و اطلاع‌رسانی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین