کد خبر: ۱۳۵۸۲۱
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۱

وكيل رحيمی خبر داد: محكوميت «نادران» در دادگاه كيفری استان تهران

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: دادگاه کیفری استان تهران «الیاس نادران» عضو کمیسیون اقتصادی مجلس را با شکایت معاون اول رییس‌جمهوری و به اتهام نشر اکاذیب و افترا محکوم کرد.

شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران درپی شکایت «محمدرضا رحیمی» معاون اول رییس‌جمهوری از «الیاس نادران»، این نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی را به اتهام نشر اکاذیب و افترا مجرم شناخته است و در حال حاضر این پرونده با اعتراض «نادران» به دیوان عالی کشور ارسال شده است.

رضا نادری، وکیل مدافع معاون اول رییس‌جمهوری در این باره گفت: آنچه که می‌توانم در مورد این پرونده بگویم این است که این پرونده در حال حاضر در دیوان عالی کشور است و رای دادگاه کیفری استان تهران نیز به نفع موکلم بوده است.

وی اضافه کرد: معتقدم که اطلاع‌رسانی درخصوص پرونده‌های قضایی پیش از قطعیت یافتن، نادیده گرفتن حق طرفین پرونده است، چرا که در حال حاضر در این پرونده برای آقای نادران نیز این حق مطرح است که در مرحله تجدیدنظر خواهی با ارائه دلایل تلاش خود را برای امکان تغییر در این رای به کار گیرد.

نادری تاکید کرد: به جهت اینکه شخص آقای رحیمی نیز همواره قربانی چنین سیاست‌بازی‌هایی بوده است اعتقاد دارم که باید پس از قطعی شدن رای نسبت به اطلاع‌رسانی آن اقدام شود. آنچه که در این پرونده نیز مطرح است به نظر می‌رسد پیش از آنکه موضوع قضایی باشد یک جنجال غیرقضایی است و مسائلی دیگر به جز اتهامات واهی که به موکلم وارد شده پشت این قضیه وجود دارد.

وکیل مدافع معاون اول رییس‌جمهوری خاطر‌نشان کرد: آنچه در مورد نتیجه اولیه این پرونده مطرح شده واقعیت دارد، اما از آنجایی که هیچ منطقی در مورد چنین پرونده‌هایی قابل تصور نیست گمان می‌کنم که اطلاع‌رسانی بیشتر در این مورد را باید منوط به اعلام‌ نظر نهایی دیوان عالی کشور کرد.

بر اساس این گزارش، «الیاس نادران» پیش از این بارها در اظهاراتی مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و دکتری معاون اول رییس‌جمهوری را نامعتبر خوانده بود و حتی اخیر در مجلس هم نتوانست ادعای خود در سوال از وزیر علوم را اثبات کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین