کد خبر: ۱۳۶۵۰۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۲

واحدهای صنعتی مهریز در آستانه تعطیلی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر شرکت‌ شهرک‌های صنعتی مهریز اعلام داشت: کم آبی، واحدهای صنعتی مهریز را در آستانه تعطیلی قرار داده است.

حمیدرضا بشارت در نشست بررسی معضل کم‌آبی واحدهای صنعتی مهریز که با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، مدیرکل صنایع و معادن استان، فرماندار مهریز و جمعی از مسئولان شهرستان و کارشناسان آب و فاضلاب برگزار شد، کم‌آبی را مهم‌ترین معضل واحدهای صنعتی مهریز دانست.

وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی مهریز از مشکل کم آبی رنج می‌برند، اظهار داشت: مسئولان باید با حل این مشکل از تعطیلی واحدهای صنعتی این شهرستان جلوگیری کنند زیرا این مشکل، واحدهای مهم صنعتی را در آستانه تعطیلی قرار داده است.

بشارت عنوان کرد: واحدهای صنعتی شهرستان مهریز برای ادامه فعالیت خود نیاز به حمایت‌ دارند و این تلاش مسئولین امر را می‌طلبد.

مدیرکل صنایع و معادن استان یزد نیز در این نشست ساماندهی مجدد تخصیص آب انتقالی به شرکت‌ها و کارخانجات مهریز را خواستار شد.

محمدمهدی زارع عنوان کرد: سهمیه کارخانجات و صنایعی که پیشاپیش درصدی از آب انتقالی به آنها تخصیص یافته و نیازی برای آنها در بخش آب احساس نمی‌شود، انتقال خواهد یافت.

اضافه شدن آب چاه محدوده کاشی اطلس به منابع موجود آب صنعت مهریز، شناسایی و ابطال تخصیص‌های آب انتقالی به واحدهای صنعتی غیرفعال و اضافه شدن به سهمیه آب صنعت مهریز، طراحی شبکه فرعی انتقال آب به شهرک صنعتی مهریز با نظارت آب منطقه‌ای توسط شرکت شهرک‌های استان و … نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین