کد خبر: ۱۳۶۹۱
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۸:۵۷

به روحانیون هم میدان بدهید

آفتاب‌‌نیوز : عباسعلي اختري، عضو ائتلاف آبادگران با اشاره به طرح استفاده از روحانيون در دولت گفت: همچنان كه در هر علم و دانشي به كارشناسان و متخصصان آن مراجعه مي‌‏كنيم، در زمينه معارف اسلام نيز بايد ازكارشناسان تاييد شده دين و اسلام و آگاهان به مسايل اسلامي روحانيت استفاده كنيم. 

وي با تاكيد بر اين كه در بحث روحانيت، صرفا لباس مطرح نيست خاطر نشان كرد: اين كه گروهي نابخردانه و از روي شيطنت، جايگاه يك عالم ديني روحاني را مطرح مي‌‏كنند و مي‌‏گويند اگر روحاني در كشور نباشد، پشت سر چه كسي نماز بخوانيم و يا خطبه عقد چه مي‌‏شود؟ اين ها مباحث سطح پاييني است، چرا كه جايگاه عالمان دين و روحانيون واقعي اين است كه از آنها به عنوان زبان دين ياد شود. 

اين نماينده مجلس گفت: در موقعيتي كه عده‌‏اي شبهاتي در مورد حضور يا نبود روحانيون ايجاد مي‌‏كردند، امام خميني (ره) فرمودند، اگر جامعه بشري به دين نياز دارد، نياز به نيروهاي كارشناسي متخصص دين هم دارند. 

عضو كميسيون فرهنگي مجلس هفتم با اين توضيح كه روحانيون و عالمان دين در هرجا كه باشند كار مي‌‏كنند، تاكيد كرد: بي شك در صورتي كه به روحانيون ميدان و امكانات داده شود خدمتات بهتري ارايه خواهند كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین