کد خبر: ۱۳۸۸۱۱
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۴

رحیمی: این دولت مظلوم است و عده‌ای می‌خواهند به آن ضربه بزنند

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: محمدرضا رحیمی عصر سه‌شنبه هفدهم آبان ماه، در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، طی سخنانی به نقش روابط عمومی‌های قوه مجریه اشاره کرد و گفت: با تحولی که در عرصه اطلاع‌رسانی و ارتباطات بوجود آمده است، امروز حق و باطل در هم آمیخته شده و به خوردِ افکار عمومی داده می‌شود و همه گرفتار این هستند که چه کسی راست و چه کسی خلاف واقع می‌گوید.

معاون اول رئیس‌‌جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: این دولت، دولت مظلومی است که بسیار تلاش می‌کند و در رأس آن رئیس‌جمهور با همه توان زحمت می‌کشد، اما عده‌ای سعی می‌کنند ضربه‌ای به دولت وارد کنند.

رحیمی با بیان اینکه انتقاد بجا و کلام حق را باید پذیرفت، از روابط عمومی‌ها خواست تا عملکردها را دقیق و آن‌طور که هست و بدون کم و کاست به نمایش گذاشته و در خصوص آن اطلاع‌رسانی کنند.

رحیمی همچنین بر ضرورت حضور و همراهی روابط عمومی‌ها با مسئولین و در جلسات تاکید کرد و افزود: روابط عمومی باید همواره در کنار مسئول دستگاه اجرایی باشد، تا از نزدیک و به طور دقیق در جریان مسائل قرار گیرد و از همه تصمیمات آگاهی داشته باشد، تا بتواند در زمان لازم پاسخ‌گو باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین