کد خبر: ۱۴۱۴۷۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۰

نماینده قزوین: شهرک‌های صنعتی، شهراموات شده‌اند

احمدی‌نژاد هرچه سریع‌تر به این وضع پایان دهد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده‌ی قزوین در مجلس با اظهار تاسف از وضعیت بازنشستگان استان و کسانی که در آستانه‌ی بازنشستگی قرار دارند گفت: این افراد به دلیل برخی ناهماهنگی‌های وزارت تعاون، سازمان تامین اجتماعی و معاونت برنامه‌ریزی ریاست‌جمهوری وضع نامشخص و بلاتکلیفی دارند. 

قدرت‌الله علیخانی درنطق میان دستور خود در جلسه‌ی علنی امروز مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کارگران مراکز صنعتی ماه‌هاست که حقوق دریافت نکرده‌اند و کارخانه‌ها در حال تعطیلی هستند، همچنین شهرک‌های صنعتی مانند شهر اموات شده‌اند لذا این سوال پیش می‌آید که این همه درآمد و وام‌های بانکی که برای تقویت صنعت اعطا شده در کجا صرف شده و به چه کسانی تعلق گرفته است؟ 

وی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: این یک فاجعه برای کشور است که اطلاع درستی از درآمد سال‌های خیر کشور ندارند ولی من عرض می‌کنم که ۵۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی در این چندساله آیا مشخص است که صرف چه مسائلی شده است؟ 

علیخانی افزود: طبق اظهارات رئیس کمیسیون بهداشت، ۳ میلیارد دلار مازاد درآمد صنعت نفت باید صرف وزارت بهداشت و درمان و ساخت و تجهیز بیمارستان‌ها شود و این در حالی است که وزیر بهداشت سخن از کمبود چند صد میلیاردی بودجه‌ی این وزارت‌خانه به میان می‌آورد. 

نماینده‌ی مردم قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زمزمه‌های تغییر استاندار قزوین تاکید کرد: ۲۰ روز است که صحبت از تغییر استاندار به میان آمده است و در طول این مدت مردم استان قزوین در بلاتکلیفی به سر می‌برند لذا از رئیس‌جمهور می‌خواهم هر چه سریع‌تر به این وضع پایان دهد.
وی در پایان با اظهار اینکه مصوبات سفرهای استانی همچنان در مسیر اجرا مانده است و کمبود بودجه باعث مشکلات شدیدی در استان شده است گفت: باید هر چه سریع‌تر با اجرا شدن مصوبات سفرهای استانی این مشکلات حل شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین