کد خبر: ۱۶۱۴۲۴
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۴

ایجاد اشتغال با دادن عدد و رقم فایده ای ندارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید شریف حسینی افزود: سرمایه گذاری در صنایع کوچک و شهرک های صنعتی هزینه پایینی دارد و اشتغال بالایی به دست می آید.

نماینده مردم اهوازدر ادامه اظهار داشت: اگر ایجاد اشتغال تنها دادن اعداد و ارقام باشد که فایده ندارد همان طور که شاهدیم اعداد و ارقام هر روز بالا و پایین می شود و بسیاری از ارقام ایجاد اشتغال که اعلام می شود محقق نمی شود.

وی ادامه داد: با ارایه آمار می گویند در فلان منطقه اشتغال ایجاد کردیم بدون اینکه شاهد تحرکی در ضریب اشتغال و بیکاری باشیم.

حسینی گفت: در صنایع بالادستی مانند فولاد یک میلیارد تومان باید سرمایه گذاری کرد تا یک شغل و در صنایع پایین دستی ۵۰ میلیون تومان نیاز است تا یک شغل ایجاد شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد : آزمون های استخدامی که بعضا برگزار می شود برای تغییر وضعیت نیروهای قراردادی است .

به گزارش خانه ملت،اواخر هفته گذشته نماینده کارفرمایان در شورای عالی اشتغال با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی اشتغال با حضور معاون اول رئیس جمهور و برخی وزرای اقتصادی دولت و مسئولان بانک‌ها، اظهارداشت: در این جلسه سهم و تعهد اشتغال جدید هر استان بررسی و به تصویب رسید.

به گفته عطاردیان، مقرر شد در مجموع ۲۰۰ هزار میلیارد ریال برای اشتغال در نظر گرفته شود که از منابع صندوق توسعه ملی، بودجه عمرانی، فروش اوراق مشارکت و دیگر بخش‌ها تامین شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
0
سلام علیکم ///////////////اللهم عجل لولیک الفرج/////////
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین