کد خبر: ۱۶۲۲۹۷
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۲

وزیر راه: عمر هواپیماهای ایران بیش از دوبرابر استاندارد جهانی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه 54 فرودگاه دولتی در کشور وجود دارد، گفت: تنها 3 فرودگاه امام خمینی، مهرآباد و هاشمی نژاد مشهد برای ما سوددهی دارد و باقی فرودگاه ها زیان ده هستند.

علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی که برای ارائه گزارشی در خصوص مسکن مهر و مشکلات بخش شهرسازی صبح امروز یکشبنه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شده بود، با اشاره به ظرفیت ناوگان هوایی کشور گفت: از سال 84 تا کنون 102 فروند ناوگان هوایی در دولت نهم و دهم اضافه شده است که به این ترتیب می توان گفت: 331 درصد در این بخش افزایش داشته ایم.

نیکزاد با اشاره به اینکه 54 فرودگاه دولتی در کشور وجود دارد، گفت: تنها 3 فرودگاه امام خمینی، مهرآباد و هاشمی نژاد مشهد برای ما سوددهی دارد و باقی فرودگاه ها زیان ده هستند.

وزیر راه و شهرسازی همچنین خاطر نشان کرد: عمر ناوگان هوایی در کشور ما 22 سال است و این درحالیست که عمر ناوگان هوایی در کشورهای اروپایی و استاندارد آن در دنیا کمتر از 10 و حتی 5 سال است.

به گزارش مهر، نیکزاد در ادامه اظهار داشت: با توجه به فرسودگی ناوگان هوایی و عمر طولانی آن در سالهای گذشته شاهد حوادث تلخی بودیم اما سال 90 را به لطف خدا بدون سانحه هوایی پشت سر گذاشتیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین