کد خبر: ۱۶۷۸۸۹
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۵

احمدی‌نژاد: وجود رژيم صهيونيستی توهين به بشريت است

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: محمود احمدی‌نژاد در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس با اشاره به اینکه دولت صهیونیستی تلاش دارد ارزشها و خواست خود را به جای دین، پیامبر و کتاب خدا و به جای همه ارزش های متعالی بین دولتها مستقر کند گفت: رژیم صهیونیستی ابزار صهیونیستها برای تسلط بر خاورمیانه و به واسطه آن تسلط بر جهان است و وجود رژیم صهیونیستی توهین به همه بشریت است و تخریب شخصیت همه ملتها و دولتهاست.

وی افزود: روز قدس روز اتحاد همه انسان ها و جامعه بشری برای پاک کردن ننگ صهیونیست ها از دامان جامعه بشری است. 

واحد مرکزی خبر نوشت: محمود احمدی نژاد که به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران در روز جهانی قدس سخن می گفت افزود: امروز مقابله با موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی ، صیانت از حقوق همه انسان ها و دفاع از کرامت انسانی و باز کردن راه نجات همه بشر از استعمار ، استکبار ، فقر و بدبختی هاست .

وی افزود: همه می دانند و دنیا بداند که حفظ کیان رژیم صهیونیستی ، تعهد مشترک اکثر دولت های استعماری غربی است و آنها از هر چیزی بگذرند از این نمی گذرند.

رئیس جمهور يادآورشد: چند صد سال است ملت ها با صهیونیسم درگیرند و حدود صد سال است ملت ها به طور مستقیم و کامل اسیر سیاست ها و مدیریت صهیونیسم جهانی هستند .

وي گفت: در کشور بزرگی مثل امریکا نامزدهای ریاست جمهوری تا در برابر صهیونیست ها زانو نزنند و تعهد ندهند شانس پیروزی ندارند .

رئیس جمهور در ادامه سخنانش اظهارداشت: حدود 70 سال برای تحمیل این رژیم طراحی و عمل و جنایت شد و همه مرزهای انسان در 70 سال اخیر زیرپا گذاشته شده است تا این رژیم به منطقه تحمیل شود .

وی گفت: همه توان دولت های استکباری و استعماری به کار گرفته شد و تا حدود زیادی موفق شدند اما در لحظه ای که تصور می کردند رژیم صهیونیستی تثبیت شده و جا افتاده است و ملت های منطقه آن را پذیرفته اند ، با انقلاب اسلامی با رهبری مردی الهی و به تبع آن با بیداری ملت ها و امواج عظیم ملت ها و حرکت آنها مقابل صهیونیست ها مواجه شدند.

احمدی نژاد افزود: در دو سه دهه اخیر اساس رژیم صهیونیستی در خطر قرار گرفت و فلسفه تأسیس آن زیر سؤال رفت و امروز به دنبال نجات آن هستند در حالی که تا قبل از انقلاب ما ، در پی تأسیس و توسعه آن بودند .

وي با بیان اینکه سازمان کنفرانس اسلامی بعد از آتش زدن مسجدالاقصی شکل گرفت و هدف آن دفاع از فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی بود، گفت:‌ برای جلسه فوق العاده دعوت کردند گفتند وحدت و امت اسلام در خطر است بیایید چاره جویی کنیم و ‌من رفتم و از طرف ملت ایران بار دیگر اساس تأسیس این سازمان را یادآوری ،ضرورت های دوران را تشریح و تحلیل ملت ایران را از تحولات جاری به صورت رسمی و کامل در تریبیون بین المللی بیان کنم .

وی افزود: شرایط امروز بسیار خطیر و لحظه ای غفلت ممکن است دشمنان را مسلط کند و اکنون با دو موضوع ضرورت تأمین حقوق اساسی ملت ها و توجه به برنامه ریزی های دشمنان قسم خورده مواجهیم .

رئیس جمهور گفت: عدالت ، آزادی، کرامت و حق انتخاب از حقوق اساسی ملت هاست که در جهان در حال لگد مال شدن است و با بیداری ملت ها مطالبه حقوق اساسی مردم دنبال می شود و اراده ملت ها به سرعت پشت سر درخواست آزادی و کرامت انسانی مستقر می شود .

احمدی نژاد افزود: اکثر قریب به اتفاق دیکتاتورها که حقوق ملت ها را سرکوب می کنند وابسته به استکبار و صهیونیست ها هستند و دیکتاتورها راهی جز وابستگی به استکبار ندارند .

رییس جمهور در ادامه سخنان خود در مراسم روز جهانی قدس با اشاره به سابقه دو هزار ساله صهیونیستها در ایجاد آشوب در جهان گفت : در دوران معاصر حداقل 400 سال است که عده ای قلیل صهیونیست جامعه بشری را دچار تلاطم و سنگین ترین خسارتها و بعضا جبران ناپذیر کرده اند.

وی اضافه کرد: صهیونیستها از زمانی که بر دولت آمریکا مسلط شده اند همه امور عالم را در اختیار خودشان گرفته اند و عده ای معدود و پشت پرده دولتهای متقاضی آمریکا هستند و به همین علت تمام مراکز اصلی قدرت دنیا ، دولتهای مقتدر و مراکز اصلی بانک ها و ثروت دنیا را بدست گرفته اند .

احمدی نژاد با بیان اینکه رسانه های اصلی دنیا دست آنهاست و از همه اینها برای نابودی فرهنگ ها ، ارزش ها ، ملتها و موجودیت کشورها استفاده می کنند افزود:هرجا تخریب گسترده اخلاقی است پشت آن صهیونیستها و کمپانیهای صهیونیستی هستند و هر جا جنگ و تفرقه و کشتار است پشت آن صهیونیست ها هستند.

وی تاسیس رژیم صهیونیستی را یک بهانه و فرصت برای این اقدامات دانست گفت :آنها دولت هایی را سرکار می آورند و پشتیبانی می کنند که برای خدمت به آنها وحدت و همگرایی درست کنند.

رئیس جمهور گفت: اکثر دولت ها در غرب تابع صهیونیست ها هستند و مردم حق انتخاب ندارند و ملت ها در آمریکا و اروپا اسیرند.

احمدی نژاد اصلاح وضع عالم و برقراری عدالت و آزادی را حق همه ملتها خواند و افزود: خوشبختانه ملت ها امروز این را مطالبه می کنند.

رئیس جمهور گفت: هیچ کس حق ندارد درباره حقوق اساسی مردم مسامحه کند و همه باید تابع حقوق ملتها باشیم.

احمدی نژاد افزود: در تحولات اخیر، دشمنان ما فریبکاری کردند؛ همان هایی که دیکتاتورها را مسلط کردند امروز با تغییر نقاب و چهره شعار دفاع از حقوق بشر سر می دهند .

وی تصريح كرد: می گویند چه کسی باید برود و چه کسی بماند، البته هدف آنان ایجاد تفرقه و تحریک دشمنی ها، تحریک عصبیت های قومی، مذهبی، ‌ملی، زبانی و مذهبی و در نهایت هدف اصلی آنان نجات رژیم صهیونیستی است .

رئیس جمهور گفت: با نگاهی به منطقه می بینیم که بسیاری از کینه های تاریخی و مسائل شخصی، اختلاف های قومی و قبیله ای را زنده کردند .

وی افزود: پول و اسلحه ملت ها ، برای کشتن برادران دینی هزینه می شود، به نظرم دشمنان در تحریک عصبیت ها و ایجاد درگیری درون منطقه ای تا حدودی موفق شده اند .

رئیس جمهور گفت: به راحتی کشتار می شود، حتی با فریاد الله اکبر برادران دینی خود را به نفع مستکبران و صهیونیست ها می کشند، سر می برند، گلوله و موشک باران می کنند و برخی کشورها را به جان هم انداخته اند .

وی افزود: از هر طرف که کشته می شود، به نفع رژیم صهیونیستی است، به نظرم دشمنان منافق، همه احمق ها را در این صحنه فعال کرده اند .

رئیس جمهور گفت: همه باید هوشیار باشند و توجه کنند تامین حقوق اساسی مردم یک ضرورت است و منحصر به یک یا چند کشور نیست و همه باید تسلیم حق و عدالت باشند به خصوص کشورهای مسلمان باید از این جهت پیشتاز باشند.

وي در ادامه سخنانش يادآورشد: اگر نه این است که دولتهای متوالی آمریکا به صراحت اعلام کرده و می کنند که به حفظ رژیم صهیونیستی معتقدند باید آگاه باشیم غفلت از دشمنان فرصت دادن برای تسلط به دشمن در منطقه است.

احمدی نژاد با تاکید بر وحدت و همدلی برای رفع مشکلات از طریق گفتگو و تفاهم افزود: رمز موفقیت ما وحدت است و هر کشتار و درگیری تفرقه را تشدید و کار را خطرناک می کند پس همه باید مراقب باشیم.

رئیس جمهور با اشاره به دیدار اخیرش با سران برخی کشورها که پیرو تحولات منطقه به قدرت رسیده اند، گفت: به آنان گفتم بسیار باید مراقب باشند و حواسشان به درگیری ها منحرف نشود به نحوی که از دشمن غافل باشند و مراقب باشند که کمک های دشمن تعهدآور است و بعدا مشکل ایجاد می کند.

وي تاکید کرد: امروز حفظ وحدت مهمترین اصل است، باید بنشینند باهم در فضای منطقی و برادری با گفتگو همه حقوق اساسی ملتها را تامین کنند.

رئیس جمهور افزود: ملت ایران ذره ای از حقوق اساسی خود و دیگر ملتها کوتاه نمی آید و این حقوق را برای همه می خواهد، معنای این حرف این نیست که این حقوق نادیده گرفته شود بلکه روش تامین این حقوق اهمیت دارد.

رئیس جمهور گفت: حضور صهیونیست ها در یک وجب از فلسطین هم خطرناک است چه رسد به اینکه این رژیم بخواهد دولتی رسمی یا قانونی داشته باشد.

وي افزود: آنها با خیمه شب بازی بالاخره خواهند گفت که دو دولت را می پذیریم و از این طریق بنا دارند 12 تا 15 درصد و حداکثر 18 درصد از خاک فلسطین را به فلسطینی ها بدهند و بعد هم خودشان مستقر باشند.

احمدی نژاد گفت: حتی اگر 80 درصد را هم به فلسطینی ها بدهند باز خطرناک است؛ همه باید مراقب باشند؛ پذیرش دو دولت به معنای بر باد دادن 100 سال مقاومت است. اگر کسی بگوید دنبال حقوق مردم هستم اما به دنبال امضا با رژیم صهیونیستی باشد در ادعای اول خود هم صادق نیست.

رئیس جمهور درادامه سخنانش در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس ‌خطاب به مستکبران و صهیونیست ها گفت: بدانید بهاری که شما گفتید ، فقط عربی نیست ،آغاز آن بهار عربی است و خوب است ولی بدانید بهار بشری و انسانی در راه است. بهار غربی و آمریکایی هم در راه است و به لطف خدا به زودی برپا خوهد شد .

وی افزود: دست از حمایت رژیم صهیونیستی بردارید، آنها به درد شما نمی خورند و ملت های منطقه بیدار شده اند ممکن است با تحریک عصبیت های قومی و مذهبی پیش بروید ولی بدانید این خیلی زود گذر است .

رئیس جمهور گفت: بدانید ملت ها به زودی تکلیف صهیونیست های ساکن در فلسیطین را یکسره خواهند کرد .

احمدی نژاد افزود: شما به دنبال خاورمیانه جدید هستید ما هم هستیم ، خاورمیانه جدید حتما شکل خواهد گرفت اما به لطف خدا و یاری ملت ها در آن اثری از حضور آمریکایی ها و صهیونیست ها نخواهد بود .

وی گفت: از توهین به ملت ایران دست بردارید ، ادبیات و رفتار خود را اصلاح و با ملت ایران دوستی کنید این به نفع شماست زیرا ملت ایران همه دشمنان و بدخواهان خود را در تاریخ دفن کرده است و با شما نیز که ضعیف ترین آنها هستید همین کار را خواهد کرد .

رئیس جمهور با بیان اینکه به لطف خدا قدس آزاد خواهد شد، افزود: روز روشن ملت ها در راه است ، کمونیسم رفت سرمایه داری هم می رود و حکومت صالحان به دست مصلح کل یعنی امام عصر(عج) و همراهی حضرت عیسی (ع) و ملت ها مستقر و سعادت حقیقی بشر محقق می شود .

احمدی نژاد افزود : بر همگان روشن است که رژیم صهیونیستی نقطه مقابل کمال انسان ها و جامعه بشری و عامل اصلی انحطاط انسان هاست؛ یک گروه اقلیت فاسد ، ضد بشر و ارزش های الهی ، سازمان یافته و منسجم در نقطه مقابل همه ارزش های الهی ایستاده اند.

احمدی نژاد ماه رمضان را فرصت بهره مندی کامل از بارش رحمت الهی خواند و افزود: ماه رمضان ماه خدا ، ماه انسان، ماه بشریت و ماه انسان کامل است و همه ابعاد وجودی انسان را در بر می گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین