کد خبر: ۱۶۸۰۱۹
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۳

قدردانی رهبری از حضور مردم در راهپيمايی روز قدس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مقام معظم رهبري با اشاره به راهپيمايي گسترده در روز قدس امسال خاطرنشان كردند كه مردم روزه‌دار ايران اسلامي در اين روز نماي درخشاني با جانبداري و حمايت از مردم مظلوم فلسطين ايجاد كردند كه جاي سپاسگزاري دارد.

به گزارش ايسنا، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در خطبه‌هاي نماز عيد سعيد فطر كه با حضور گسترده نمازگزاران در صفوف به هم فشرده در دانشگاه تهران و خيابان‌هاي اطراف آن برگزار شد، هم‌چنين به آثار معنوي ماه رمضان اشاره و تاكيد كردند كه به خصوص جوانان بايد در حفظ اين تاثيرات كوشا باشند.

ايشان هم‌چنين در بخش ديگري از بيانات خود از زلزله اخير به عنوان حادثه‌اي تلخ و مصيبت‌بار ياد كردند كه براي همه مردم كشور غم به همراه داشت و خاطرنشان كردند كه همدلي مردم و تلاش مسوولان براي از بين بردن آثار اين مصيبت بايد ادامه پيدا كند.

رهبر معظم انقلاب اسلامي با تاكيد بر اين‌كه نبايد در تحليل‌ها دچار خطا شد، يادآور شدند كه آمريكا و صهيونيست دشمنان امت اسلامي هستند و در جهت‌گيري‌هاي غلطي كه دارند هرگز دل براي ملت‌هاي مسلمان نمي‌سوزانند.

گزارش كامل بيانات مقام معظم رهبري متعاقبا ارسال خواهد شد.

نماز عيد سعيد فطر به امامت حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح روز يكشنبه بيست و نهم مرداد ماه مصادف با اول شوال با، مديحه‌سرايي و قرائت قرآن در دانشگاه تهران اقامه شد.

از ساعاتي قبل نمازگزاران؛ مرد و زن، پير و جوان خود را به خيابان‌هاي اطراف ميدان انقلاب و دانشگاه تهران رسانده‌اند تا در نماز عيد سعيد فطر به امامت مقام معظم رهبري شركت كنند.

در اين مراسم علاوه بر مقامات لشگري و كشوري، روساي قوا، رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام، اعضاي هيات دولت، نمايندگان مجلس، فرماندهان ارتش و سپاه و ... هم‌چنين جمع كثيري از هموطنان‌مان حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین