کد خبر: ۱۷۶۵۲۵
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۸

رحیمی برکنار می شود؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت خبری عماریون در مطلبی مدعی شد بالاخره رئیس جمهور به بركناری محمدرضا رحیمی رضایت داده است و در چند روز اخیر صندلی معاون اولی از رحیمی به محمود صلاحی خواهد رسید

عماریون نوشت: به زودی محمود صلاحی جانشین محمدرضا رحیمی در پست معاونت اول رییس جمهور می شود.

شنیده های خبرنگار ما حاكی از این است كه در راستای افزایش قدرت اسفندیار رحیم مشایی به زودی محمد رضا رحیمی از سمت خود بركنار خواهد شد. جانشین رحیمی، محمود صلاحی استاندار سابق استان خراسان رضوی می باشد.

لازم به ذكر است این تغییر و تحول به خاطر نزدیك شدن به زمان انتخابات و تحرك گروهی خاص برای ماندن در قدرت می باشد؛ بدین منظور قرار است كه قدرت بعضی از اشخاص نزدیك تر به رییس دفتر رییس جمهور افزایش پیدا كند.

محمود صلاحی پیش از استاندار خراسان رضوی بود كه جای خود را به استاندار جدید داد و جلسه تودیع وی چندی پیش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نیمروز گویا قرار بود كه صلاحی پیش از این جایگزین سردار نجار شود و انتخابات سال بعد را برگزار كند، اما با توجه به خبر فوق گویا صلاحی بجای حضور در خیابان فاطمی، راهی ساختمان سفید پاستور خواهد شد.

رحیمی نیز پرونده های مختلفی نظیر بیمه ایران در دستگاه قضا دارد كه با توجه به حمایت ویژه رئیس جمهور رسیدگی به پرونده وی در هاله ای از ابهام قرار داشت. حال باید دید كه آیا احمدی نژاد كه به حمایت های ویژه از اطرافیان خود شهره است حاضر خواهد شد كه رحیمی در اختیار دستگاه قضا قرار بگیرد یا اینكه برای حفظ مصونیت معان اول خود، پست جدیدی به وی خواهد داد!

به گزارش نیمروز،گفتنی است كه پیش از این رحیمی از سوی رسانه های مختلف به عنوان یكی از گزینه های احتمالی انتخابات ریاست جمهوری سال 92 مطرح بوده است و دور از انتظار نیست كه وی با جدایی از قدرت ، به صورت جدی برای حضور در انتخابات سال آینده خود را آماده كند.

پیش از این در اسفند ماه سال 89 خبری مبنی جابجایی صلاحی و رحیمی منتشر شده بود كه محمود صلاحی استاندار وقت خراسان ان را تكذیب كرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
0
0
نبايد بركنار شود بايد محاكمه شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
0
0
این ها هم از نمونه ی اخبار انحرافی دولت نهم که افکار عمومی را از مسائل روز کاهش ارزش پول ملی و وضع نابسامان اقتصادی و سئوال از رییس جمهور منحرف کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
0
0
جالب بود اگه راست باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
0
0
از احمدی نژاد هر چیزی محتمل است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین