کد خبر: ۱۷۷۵۵۶
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۶

عدم‌ افزایش بهای‌ بلیت‌ هواپیما تا پایان ‌سال

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: بر اساس برنامه‏ ریزی‏های صورت گرفته، بهای بلیت هواپیما تا پایان سال افزایش نمی‏یابد.

علی نیکزاد در حاشیه آیین کلنگ‏زنی 27 طرح عمرانی و خدماتی شهر جدید پردیس که با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی، مسئولان محلی و شماری از مردم برگزار شد، اظهار داشت: افزایش بهای اخیر که از سوی سازمان هواپیمایی کشور اعلام شد، به دلیل افزایش قیمت سوخت بود.

وی ادامه داد: قبل از این، سوخت با بهای لیتری 200 تومان تهیه می‏شد اما در حال حاضر این کالا به صورت آزاد و 700 تومان عرضه می‏شود.

نیکزاد اضافه کرد: به طور قطع، اگر ارز مرجع به این امر اختصاص می‏یافت شاهد افزایش بها نبودیم؛ هر چند نمی‏شود ارز مرجع را به مسائلی از این دست هدایت کرد، زیرا باید موضوعاتی مهم‏تر مد نظر باشد.

زلزله‏ های اخیر ورزقان خسارتی به طرح‏های در حال احداث نزد

وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت: زمین لرزه‏های اخیر استان آذربایجان شرقی، خسارتی به طرح‏های در حال احداث این استان وارد نکرد.

وی تصریح کرد: با تأسف برخی از اهالی که منازل‏شان به واسطه زلزله‏های قبلی با آسیبی 30 درصدی مواجه شده و همچنان با ترمیم این واحدها در آنها زندگی می‏کردند، دچار خساراتی شدند.

به گزارش فارس،نیکزاد اضافه کرد: اگر تا قبل از آغاز فصل سرما، واحدهای مسکونی موجود در این منطقه به عدد 7 هزار برسد می‏توان زمستان امسال را به راحتی سپری کرد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: وزارت راه و شهرسازی بر اساس تأکیدات رئیس جمهور، ساخت 20 هزار واحد مسکونی در مناطق روستایی و 10 هزار واحد مسکونی در نواحی شهری را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: همچنین کانکس‏هایی در اختیار مردم منطقه ورزقان قرار می‏گیرد تا زمستان امسال را بگذرانند.

نیکزاد اضافه کرد: از ابتدای سال 92 نیز بازسازی واحدهای مسکونی این نواحی با تسهیلات آماده بانکی، اعتبارات اختصاصی و نهادهای پای کار تداوم می‏یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
ببخشید افزایش اخیر غیر قانونی است باز هم وزیر اعلام می کند تا پایان سال افزایش نخواهد یافت !!!چقدر آدم باید این حرفها را تحمل کند و تا کی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
واقعا که خیلی رو دارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
پر رویی حدی دارد بروید در کتاب گینس ببینید رکورد روداری چند است که این آقایان رکوردش را نشکنند ما خبر دار نشویم .آخه تا دیروز میگفتند لبنیات تا فروردین گران نمیشود ولی دیدید در غیاب جمشید بسم الله شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
باسلام
نه بفرمائید باز هم تاپایان سال گران بشه افزایش 60درصدی کم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
یعنی الان باید خوشحال باشیم و از زحمات دولت خدمتگزار تشکر کنیم؟؟؟ وای خدایا وقاحت و پر رویی تا کجا؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
آقا واقعاً دستتون درد نكنه چقدر شما زحمت مي كشين به خدا ما راضي نيستيم اين همه خودتون رو بخاطر ما به دردسر بندازين
65 درصد افزايش يكباره كه چيزي نيست بي زحمت يه 80 درصد ديگه توي اين چهارماه آخر سال افزايش بدين تا ما شرمنده شما نشيم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین