کد خبر: ۱۸۴۲۱۶
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۶
عضو کميسيون امنيت ملي:

امکان بازديد از پارچين وجود ندارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو کميسيون امنيت ملي گفت: تجربيات گذشته ثابت کرده است که اطلاعات محرمانه ايران در اختيار دشمنان نظام و ملت قرار گرفته لذا بازديد از پارچين قابل قبول نيست.

"محمد‍ صالح جوکار" نماينده مردم يزد و صدوق با اشاره به اظهارات "آمانو" رئيس سازمان انرژي اتمي مبني بر اين که نسبت به صلح آميز بودن برنامه هسته‌اي ايران ترديد دارد، گفت: براي جامعه جهاني روشن و واضح است که موضوع هسته‌اي کاملا سياسي بوده و غرب به واسطه اين موضوع اهداف سياسي خود را دنبال مي‌کند.

وي در ادامه با بيان اين‌که همواره قبل از مذاکرات يک موضوع از جانب غرب و يا آژانس مطرح مي‌شود، اظهار داشت: اراده غرب بر حل موضوع هسته‌اي قرار ندارد چرا که آن‌ها مي‌خواهند ايران در معادلات بين المللي سياست‌هاي آن‌ها را دنبال کند برهمين اساس مذاکرات تاکنون به نتيجه‌اي نرسيده است.

عضو کميسيون امنيت ملي تاکيد کرد: اراده محکمي در غرب براي پيش‌بردن مذاکرات وجود ندارد و نمي‌توان تصميم جدي را اتخاذ کنند چرا که خود را در اختيار لابي‌هاي صهيونيستي قرار داده و صهيونيست‌ها هستند که جريان غرب و آمريکا را مديريت مي‌کنند.

وي با بيان اين که غرب بايد حقوق ملت ايران را به رسميت بشناسد، تصريح کرد: غرب به روشني مي‌داند که فعاليت ايران در چهارچوب مقررات "NPT" بوده و همواره فعاليت‌هاي هسته‌اي زير نظر آژانس صورت گرفته است چرا که ايران بيشترين بازديدها را از جانب ماموران آژانس داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،نماينده مردم يزد و صدوق با بيان اين که بازديد از پارچين از بحث‌هاي انحرافي است، بيان داشت: امکان بازديد از پارچين وجود ندارد چرا که تجربه گذشته ثابت کرده است که اطلاعات محرمانه ايران در آژانس توسط برخي افراد در اختيار دشمنان ملت و نظام قرار گرفته است که اين امر حرفه‌اي نبوده و قابل قبول نيست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
0
0
خب اگر واقعا مساله ای نیست و ما سلاح اتمی نمی سازیم چرا درهای پارچین را باز نمی کنیم که بیایند و ببینند و کری نخوانند و بهانه ای برای تحریم نداشته باشند؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
0
0
اگر ما از خودمان مطمئن هستیم که دنبال جنگ افزارهای هسته ای نیستیم، چرا اجازه بازدید نمی دهیم، با این کار فقط هزینه های کشور را زیادتر و فشار برمردم را بیشتر می کنیم.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
0
0
اگر آقای جوکار زحمت می کشیدند و کتاب جناب آقای دکتر روحانی را به عنوان مذاکره کننده ارشد اتمی و نیز دبیر شورای عالی امنیت ملی می خواندند، متوجه می شدند که برای جلوگیری از هر گونه درز اطلاعات احتمالی، خودروی بازرسان در بازدیدهای قبلی پرده کشیده شده و آنها حق همراه بردن تلفن همراه و دستگاه های جی پی اس را هم نداشتند، روی دستگاه های احتمالی موجود در محل بازدید پوشیده شده و تنها کار آنها کشیدن دستمال های ویژه بررسی آلودگی های هسته ای بوده است و بس. بنابر این به فرض وجود اطلاعات محرمانه ای که خارجی ها اطلاعی از آن نداشته باشند، با وجود این تمهیدات خطری برای درز آنها نیست. ضمنا آیا بهتر نیست به جای اظهار نظرهای برخی نمایندگان یا آقای بروجردی و خط و نشان کشیدن، اجازه دهند حداقل دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در یک خط مشی مشخص، مواضع خود را بیان کند!
saye
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
0
0
اگر ريگي به كفش نيست خوب نشون بديد. پدر مردم در اومده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
0
0
چون جاسوسی می کنند و مسائل نظامی که نباید لو بره رو می فهمند ! به هسته مسته هم ربطی نداره ! همین!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
0
0
فکرکنم مطلب روخوب نخوندی ازپارچین جاسوسی میکنند عمو
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین