کد خبر: ۲۰۰۷۸۳
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۲

جلودارزاده: برنامه‌های آقای روحانی کاملا اصلاح‌طلبانه است

یک فعال سیاسی با بیان این‌که نباید بگوییم آقای روحانی اصلاح‌طلب نیست، اظهار کرد: برنامه آقای روحانی کاملا اصلاح‌طلبانه است، اصلاح‌طلبان به دنبال ساخته شدن کشور هستند و حرف‌های رییس جمهور منتخب با اصلاح‌طلبان مغایرت ندارد و هرکس این برنامه‌ها را اجرا کند از نظر ما اصلاح‌طلب است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سهیلا جلودارزاده در نشست "شاید و بایدهای دولت یازدهم" که به همت سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار برگزار شد، با بیان این‌که دشمنی‌ها و اختلافات در جامعه به دلیل منفعت‌طلبی گروهی بود، خاطرنشان کرد: برای این‌که دشمنی‌ها از بین برود، باید از یک سو حقوق ملت به آنها داده شود و از سویی همه باید گذشت کنیم.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی معتقدند که اگر گذشته را فراموش کنیم، عده‌ای که کشور را دچار مشکل کرده‌اند، دوباره به قدرت بازمی‌گردند، اما من معتقدم جامعه‌ای که به رشد و کمال رسید و حقوق خود را تشخیص داد، می‌تواند از حقوق خود هم صیانت کند.

وی در ادامه افزود:ما باید خود را مخاطب قرآن قرار دهیم و اصلاح را از خود شروع کنیم. برنامه‌های دولت آقای روحانی به ضرر کسی نیست، مگر این‌که عده‌ای زیاده‌خواهی کنند و به حقوق ملت احترام نگذارند.

به گزارش ایسنا، جلودارزاده در ادامه با بیان این‌که ما نباید شهروند درجه یک و دو داشته باشیم، تصریح کرد: در گذشته کارها براساس شایستگی و توانایی افراد تنظیم نشده است، باید افراد را براساس شایستگی انتخاب کرد. رییس جمهور این حق طبیعی را دارد که با افرادی کار کند که با آنها به تفاهم رسیده باشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین اظهار کرد: حقوق قرآنی میثاق ما با همه دولت‌هاست که این حقوق در وصیت‌نامه امام خمینی هم مطرح شده است.

جلودارزاده در ادامه با بیان این‌که با قانون‌گرایی می‌توان مشکلات کشور را برطرف کرد، گفت: باید سازوکار انتخابات اصلاح شود و احزاب هم محل شنیدن و انتقال خواسته‌های مردم به مجلس و دولت باشند و دولت زمینه آزادانه فعالیت کردن احزاب را فراهم کند. اگر سازوکار دموکراسی به وجود نیاید، ما به دموکراسی دست نمی‌یابیم.

وی در ادامه تصریح کرد: همه باید با دولت همراهی کنیم تا برنامه‌های آن محقق شود، زیرا یک جناح به تنهایی نمی‌تواند کشور را اداره کند.

جلودارزاده همچنین گفت: اعتدال تفسیر دارد و هرکس نمی‌تواند اعتدال را به رای خود تفسیر کند. در دولت یازدهم تنش‌زدایی و عقل‌گرایی در روابط بین‌الملل پیگیری می‌شود و خوشبختانه هم در زمان تبلیغات انتخاباتی مشخص شد که مذاکرات هسته‌یی در حال به نتیجه رسیدن بود، اما عده‌ای که به دنبال دامن زدن به آشوب‌ها بودند اجازه ندادند که مذاکرات به خوبی پیش رود.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که باید تلاش دولت همراه با نظارت مردم باشد تا مردم به مسوولان اعتماد کنند، اظهار کرد: ما اگر به خوبی عمل نکنیم، به برنامه 1404 نمی‌رسیم و معتقدم بیشتر از یک راه برای رسیدن به این برنامه وجود ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر فضای سیاسی به صورت قانونمند باز شود، مملکت می‌تواند به سرعت رشد کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین