کد خبر: ۲۰۱۰۲۳
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۴

گزارش نیویورک‌تایمز از وضعیت "حکمتی" در زندان اوین

سارا حکمتی گفت که بهبود شرایط او در زندان امید خانواده اش را برای اینکه دستگاه قضایی ایران درخواست تجدید نظر را با نظری مطلوب بررسی کند افزایش داده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به بهبود وضع امیر میرزایی حکمتی که به اتهام جاسوسی در ایران در زندان به سر می برد، اشاره کرد و به نقل از خواهرش نوشت که امیر اکنون اجازه دارد به صورت هفتگی با سه تن از بستگان ایرانی اش ملاقات کند، کتاب بخواند، ورزش کند و با خانواده اش در آمریکا به طور مرتب مکاتبه کند. این روزنامه آمریکایی به نقل از سارا حکمتی، خواهر امیر میرزایی حکمتی افزود که او اکنون در کلاس‌های زبان فارسی در زندان اوین شرکت می‌کند و به زندانی ها انگلیسی درس می‌دهد.

به گفته سارا حکمتی، سه تن از بستگان وی که با او در زندان ملاقات کرده اند گفته اند که مثبت و خوشبین به نظر می رسد.

سارا حکمتی گفت که بهبود شرایط او در زندان امید خانواده اش را برای اینکه دستگاه قضایی ایران درخواست تجدید نظر را با نظری مطلوب بررسی کند افزایش داده است.

نیویورک تایمز نوشت که مشخص نیست بهبود شرایط حکمتی در زندان به انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس جمهور ایران ربط دارد یا خیر.

این روزنامه همچنین نوشت که فرضیاتی مطرح است مبنی بر اینکه شاید حکمتی از تخفیف در مجازات که در ماه رمضان در ایران اعلام می شود، برخوردار شود.

به گفته خواهر حکمتی ، او پیشتر امکان یک بار ملاقات در ماه را داشته است که اخیرا این دیدارها به صورت هفتگی در روزهای دوشنبه انجام می شود و عمه و عموی وی که در ایران به سر می برند با او دیدار می کنند.

بنا بر این گزارش در یکی از نامه هایی که حکمتی برای مادرش نوشته آمده است: اینجا افراد خوبی هستند. در خصوص غذا هم هر چیزی که نیاز داریم در اختیارمان هست. من در کلاس های زبان شرکت می کنم و هر روز ورزش می کنم.

 او همچنین نوشته است: احساس خوبی دارم مبنی بر اینکه به امید خدا این اوضاع به زودی حل می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین