کد خبر: ۲۰۱۷۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۸۴ - ۰۸:۴۶

بايد از دولت جديد حمايت كرد

آفتاب‌‌نیوز : وي تاكيد كرد،به نظر مي‌رسد در اين روزها همه سازمانها،نهادهاو رسانه‌ها و حتي مردم عادي بايد فكر كنند كه چه كاري مي‌توانند براي حمايت و كمك به دولت انجام دهند و اين مساله را به عنوان يك نهضت ملي پيش ببرند.

بادامچيان در ادامه گفت: براي مثال صرفه‌جويي و كاستن از مصرف بي‌رويه ،بالا بردن توليدات گوناگون در عرصه‌هاي فكري ،اقتصادي و فرهنگي، مقابله با منفي بافي‌ها و تبليغات سازماندهي شده عليه دولت از كارهاي عمده‌اي است كه مي‌توان در حمايت از دولت جديد ، انجام داد.

وي گفت : خنثي كردن جريان سازيها و شايعه پراكني‌هايي كه گاه از سوي دشمنان و گاه از سوي برخي رسانه‌هاي داخلي عليه دولت مطرح مي‌شود، مي‌تواند در زمره وظايف در حمايت و كمك به دولت قرار گيرد.

بادامچيان ادامه داد: برقراري عدالت به عنوان يكي از شعارهاي دولت جديد در توصيف ميدان بازي دارد، اما در اجرا بسيار دشوار است.

وي گفت: مطرح ساختن اين شعار خود يك گام به سوي جلو است و كار مهمي مي‌باشد كه بايد با نگاه نسبي به آن اميدوار بود تا دولت جديد بتواند در تحقق اين شعار موفق عمل كند.

بادامچيان تصريح كرد، مهرورزي نيز به عنوان يكي ديگر از شعارهاي آقاي دكتر احمدي نژاد، نتيجه‌اي است كه به نظر مي‌رسد، هم‌اكنون گروهها و احزاب بدان رسيده‌اند ، بدين معنا كه همه با هم برادر و برابرند و بايد بدون تلاش براي حذف يكديگر، با هم و در كنار يكديگر ، كار و تلاش كنند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامي در پايان گفت: ما از دير باز معتقد بوده‌ايم كه جنگ و جدالهاي سياسي موجب دردسر است و به نظر مي‌رسد بسياري از جناحها نيز با خستگي مفرط به اين نتيجه رسيده‌اند كه همه بايد در ميدان بمانند و با تغيير زماني مسئوليتها، به يكديگر ياري برسانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین