کد خبر: ۵۱۷۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
"وضعیت فعلی پول ما در زمینه ارز به هیچ وجه قابل قبول نیست، قطعا این انتقاد به ما وارد است"

واکنش سخنگوی دولت به افزایش قیمت دلار؛ وضعیت بازار ارز قابل قبول نیست/بازار را متعادل خواهیم کرد+فیلم

سخنگوی دولت گفت: وضعیت فعلی بازار ارز قطعا برخلاف میل ما است و ما از تمام ظرفیت‌های نظام برای اصلاح بازار ارز استفاده خواهیم کرد و ان‌شاءالله وضعیت آن را به سمت تعادل می بریم.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدباقر نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگاران در زمینه افزایش قیمت دلار طی روزهای اخیر اظهار کرد: وضعیت فعلی پول ما در زمینه ارز به هیچ وجه قابل قبول نیست قطعا این انتقاد به ما وارد است و باید همکاران ما در ارتباط این بازار تلاش بیشتری کنند؛ چراکه نیاز به یک سیاست وسیع‌تر از بانک مرکزی داریم که این سیاست‌ها اتخاذ شد و جلسات متعدد ستاد ویژه این موضوع با ماموریتی که جناب آقای رئیس‌جمهور به معاون اول خودشان دادند، تشکیل شد منتها جنبه خبری به خود نگرفته بود.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی افزود: روز گذشته آخرین جلسه برگزار شد و ان‌شاءالله سیاست‌هایی که ما کاملا آثار و ابعادش را دیده‌ایم، امروز هم در خدمت ریاست جمهوری نهایی می شود و ان‌شاءالله ظرف روزهای آینده آن را اجرایی می کنیم.

سخنگوی دولت با بیان اینکه قبول داریم وضعیت، وضعیت خوبی نیست، اظهار کرد: برخلاف میل ما این وضعیت ادامه پیدا کرده است و ما تاکنون موفق نشده‌ایم اما قطعا در این راستا باتمام قدرت از ظرفیت‌های نظام استفاده می کنیم و ان‌شاءالله این بازار را متعادل خواهیم کرد.



منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
علی برزنونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
4
تا وقی دیگران را دشمن خود فرض کنیم وضعمان خوب نمی شود
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
2
بايد ارزش پولمان را برگردانيد ، متعادل يعني چي ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین