کد خبر: ۵۲۷۵۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
نتانیاهو مدعی‌شده به اسنادی دست‌یافته که نشان می‌دهد ایران بعدنظامی برنامه‌هسته‌ای خود را حفظ کرده

موافقت اروپا با تحقیق درباره ادعاهای نتانیاهو علیه تهران/توافق بر سر خروج نیروهای ایران از سوریه؟

یک روزنامه اسرائیلی بامداد پنجشنبه به نقل از برخی منابع مدعی شده سران سه کشور اروپایی قصد دارند از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درخواست کنند به بررسی اسناد ادعایی رژیم صهیونیستی از برنامه هسته‌ای ایران بپردازد.
آفتاب‌‌نیوز :
یک رسانه صهیونیستی به نقل از منابعی در هیئت همراه «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تور وی به کشورهای اروپایی موافقت اروپا با تحقیق درباره ادعاهای نتانیاهو علیه تهران/توافق بر سر خروج نیروهای ایران از سوریه؟مدعی شده «آنگلا مرکل»، صدر اعظم آلمان، «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه و «ترزا می»، نخست‌وزیر انگلیس با او درباره ضروت خروج نیروهای ایران از سوریه موافقت کرده‌اند.

به گزارش آفتاب‎نیوز به نقل از فارس، این منابع، همچنین در گفت‌وگو با روزنامه صهیونیستی هاآرتص مدعی شده‌اند سران سه کشور اروپایی موافقت کرده‌اند از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بخواهند درباره اسناد ادعایی رژیم صهیونیستی در خصوص برنامه هسته‌ای ایران تحقیق کند.

نتانیاهو چندی پیش در یک نمایش تبلیغاتی مدعی شد سازمان جاسوسی موساد به اسنادی دست یافته که نشان می‌دهد ایران بعد نظامی برنامه هسته‌ای خود را حفظ کرده و تلاش داشته به سلاح اتمی برسد. در آن زمان، سران بسیاری از کشورهای دنیا ادعاهای نتانیاهو را رد کردند و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای آن را مردود دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
تحقیق کنند،مشکلی نیست.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین