کد خبر: ۵۲۷۶۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱
رئیس‌جمهور آمریکا گفته "تحریم‌هایی علیه ایران اجرا می‌کنیم که پیش از این هیچکس مشابه آن را ندیده است"

ادعای ترامپ درباره تغییر رفتار ایران: گردانندگان ایران متفاوت شده‌اند/امیدوارم به توافقی برسیم که برای همه خوب است

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که رفتار ایران در منطقه خاورمیانه از زمان اعلام خروج ایالات متحده از برجام، تغییر یافته است. او گفت: از زمانی که خروج از آن توافق را امضا کرده‌ام، ایران کاملاً متفاوت عمل کرده است و دیگر اهمیتی به مدیترانه نمی‌دهند، کمتر به جریانات سوریه می‌پردازند و کمتر به آنچه در یمن و امثال در حال اتفاق افتادن است، می‌پردازند. در واقع در سه ماه اخیر ایران کشور کاملاً متفاوتی بوده است. ایران آن کشوری نیست که سه ماه قبل بود. گردانندگان این کشور بسیار متفاوت شده‌اند. امیدوارم روزی با ما توافقی انجام دهند که برای آنها، برای ما و برای همه خوب است.
آفتاب‌‌نیوز :
دونالد ترامپ در نشست خبری مشترک خود با نخست‌وزیر ژاپن، در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا امکان دارد او (آمریکا) از مذاکرات با کره شمالی نیز خارج شود، ضمن اعلام آمادگی بالقوه برای خروج از مذاکره، یادآور شد که او یک بار از توافق با ایران نیز خارج شده است؛ توافقی که به گفته او «وحشتناک» بوده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ ترامپ در ادامه ادعاهای چند وقت اخیر خود، مدعی شد: از زمانی که خروج از آن توافق را امضا کرده‌ام، ایران کاملاً متفاوت عمل کرده است و دیگر اهمیتی به مدیترانه نمی‌دهند، کمتر به جریانات سوریه می‌پردازند و کمتر به آنچه در یمن و امثال در حال اتفاق افتادن است، می‌پردازند. در واقع در سه ماه اخیر ایران کشور کاملاً متفاوتی بوده است.

ادعای ترامپ درباره تغییر رفتار ایران: گردانندگان ایران متفاوت شده‌اند/امیدوارم با ما توافقی انجام دهند که برای همه خوب است

رئیس‌جمهور آمریکا با بیان اینکه "ما تحریم‌هایی علیه ایران اجرا می‌کنیم که پیش از این هیچکس مشابه آن را ندیده است"، اظهار کرد: ایران آن کشوری نیست که سه ماه قبل بود. گردانندگان این کشور بسیار متفاوت شده‌اند. امیدوارم روزی با ما توافقی انجام دهند که برای آنها، برای ما و برای همه خوب است.

ترامپ با انتقاد مجدد از توافق هسته‌ای، گفت: اگر طرف ما توانسته بود از برخی بندهای وحشتناک این توافق کنار برود، می‌توانستیم توافقی فوق‌العاده داشته باشیم. اصل توافق مشکلی ندارد، اما آن توافق (برجام) مشکل داشت. ما فرصتی برای یک توافق فوق‌العاده داشتیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
اینم مثل احمدی نژاد توهم داره..تندروها کلا همینجوری هستن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین