کد خبر: ۵۸۳۵۶۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
واکنش تند مجلس به تصمیم آمریکا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی؛

سلیمی: همه نیروهای آن‌ها در منطقه را هدف قرار می‌دهیم/ پژمانفر: آمریکا غلط می‌کند سپاه و ارتش را تروریست اعلام کند/ پزشکیان:ملت ما مقتدرانه از سپاه حمایت می‌کند

مجلس شورای اسلامی در واکنش به تصمیم آمریکا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، حمایت یکپارچه خود را از سپاه پاسداران اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام علیرضا سلیمی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه‌) مجلس شورای اسلامی، گفت‌: اگر آمریکایی‌ها بخواهند سپاه  را به عنوان یک گروه تروریستی اعلام کنند ما قطعا همه نیروهای آنها در منطقه و سایر نقاط جهان را مورد هدف قرار می‌دهیم.

به گزارش آفتاب نیوز، وی افزود: اگر آمریکایی‌ها چنین غلطی کنند ما بیکار نمی‌نشینیم. نظر مجلس شورای اسلامی و همه ملت ایران بر این است که از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران حمایت کنیم.

سلیمی خطاب به پزشکیان که اداره جلسه را بر عهده داشت، و با اشاره به نطق پیش از دستور وی، گفت‌: من تقاضا دارم در این رابطه نظر مجلس شورای اسلامی که حمایت یکپارچه از نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران است اعلام شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به وی یادآور شد: شما نباید در میان بررسی دستور مجلس شورای اسلامی این تذکر را مطرح می کردید. این خلاف آیین‌نامه‌ مجلس شورای اسلامی است.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکر جداگانه‌ای، یادآور شد: آمریکا غلط می‌کند که سپاه و ارتش را تروریست اعلام کند، آمریکا خودش تروریست است و شاهد این امر نیز حضور نظامیان آن در تمامی دنیا است که به تمام دنیا ظلم می‌کند.

مسعود پزشکیان در پاسخ به این تذکر نیز، بیان‌ کرد:  آمریکا ۴۰ سال است که این اقدامات را انجام می‌دهد، ولی ملت ما با قدرت ایستاده است و مقتدرانه از نیروهای سپاه حمایت می‌کند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
56
9
هر چه زودتر باید پوزه ی امریکای ها را به خاک بمالیم
حرف زدن و شاخه شانه کشیدن فایده نداره
اول خلیج فارس را باید خالی کنند...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
24
4
اونایی که منفی دادن فازشون دقیقا چیه
پارسی اشکانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
29
4
با سلام، مسائل مربوط به امنیت ملی جزو خطوط قرمز ماست، ما ایرانیها اگه اختلاف نظری هم داشته باشیم بر سر موضوعاتی که امنیت و تمامیت ارضی ما را تهدید میکند اصلا مماشات نمیکنیم، ما محکم و متحد در مقابل دشمنان ایران می ایستیم و از مولفه های قدرتمان حمایت میکنیم.
سپاه و ارتش ما با شما هستیم.
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
1
11
پارسی اشکانی شما از جانب خودت حرف بزن و نه از طرف ملت سرمایه گذاری کنید آخه تا کی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین