کد خبر: ۶۵۷۳۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۸۶ - ۱۷:۳۹

انگیزه تغییر هامانه و جایگزینی نوذری مبهم است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک نماینده مجلس تأکید کرد: با قطعی شدن معرفی غلامحسین نوذری به مجلس برای تصدی پست وزارت نفت، باید از آقای احمدی‌نژاد پرسید، چه انگیزه‌ای او را برای تغییر هامانه و جایگزینی نوذری ترغیب کرده است!‍ 

وی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی آفتاب افزود: تصمیم دولت در مورد تغییر هامانه هنوز برای بسیاری از نمایندگان مبهم و نامفهوم است و اکنون با معرفی نوذری این ابهام عمق بیشتری پیدا می‌کند. 

این نماینده ادامه داد: نوذری چه کاری می‌تواند انجام دهد که هامانه نمی‌توانست، آیا هامانه از نوذری ضعیف‌تر بود یا آنکه دولت به دنبال فردی است که خواسته‌هایش را برآورده کند. در این صورت آیا نوذری چشم بسته، گوش به فرمان‌ خواهد بود؟ این تنها بخشی از سوالاتی است که به اذهان نمایندگان در مورد تغییر وزیر نفت خطور می‌کند اما پاسخ اصولی و منطقی برای آن یافت نمی‌شود. 

وی تأکید کرد: اصولاً هنوز هدف اصلی دولت از این تغییر برای ما روشن نشده تا بتوان در مورد گزینه معرفی شده به مجلس سخن گفت. 

این نماینده در عین حال افزود: با وجود گزینه‌های نزدیک‌تر به احمدی‌نژاد تصور نمی‌کردم که وی نوذری را به عنوان منتخب خود به مجلس معرفی کند. 

وی خاطرنشان کرد: به هر حال در شرایط فعلی تغییر وزیر نفت هزینه‌هایی را برای ما داشت بنابراین باید دید که آیا انگیزه این تغییر ارزش هزینه‌های تحمیلی آن را دارد یا خیر؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین