کد خبر: ۶۸۴۸۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

شناسایی سارقان ۷ میلیاردی تجهیزات ورزشی

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۳ سارق محموله تجهیزات دولتی به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: سارقان هنگام فروش اموال سرقتی شناسایی و بازداشت شدند.
شناسایی سارقان ۷ میلیاردی تجهیزات ورزشی
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ «جلیل موقوفه ای» در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی تماس تلفنی کسبه بازار تجهیزات ورزشی منیریه با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه راننده و سرنشینان خودروی سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی وانت قصد فروش تجهیزات ورزشی گرانقیمت و لوکس را دارند و رفتار آنان به نظر مشکوک می‌باشد، واحد گشت کلانتری ۱۱۲ ابوسعید برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی بیان داشت: با حضور واحد گشت در میدان منیریه، خودرو وانت که حاوی مقادیر زیادی تجهیزات ورزشی بود متوقف ولی خودرو ۴۰۵ از محل متواری و با تعقیب ماموران، پس از مدتی تعقیب و گریز و برخورد خودروی متواری با چند خودرو در نهایت در خیابان ولی عصر متوقف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان این که در این رابطه ۳ متهم دستگیر شد، عنوان کرد: با انتقال متهمان به کلانتری ۱۱۲ ابوسعید، در تحقیقات پلیسی، مشخص شد متهمان حدود ۲۰ روز قبل در باقر شهر محموله تجهیزات ورزشی را از یک دستگاه کامیونت سرقت و امروز با مراجعه به میدان منیریه قصد فروش تجهیزات ورزشی مسروقه را داشتند.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی محموله سرقتی کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بر آورد کرده اند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: هوشیاری کسبه و اقدام سریع عوامل کلانتری ۱۱۲ ابوسعید عامل دستگیری سارقان و کشف محموله تجهیزات ورزشی مسروقه می‌باشد.

رئیس پلیس پیگیری تهران در پایان به تحویل محموله تجهیزات ورزشی به مال باخته با هماهنگی‌های قضائی اشاره و اضافه کرد: هر سه سارق با صدور دستور قضائی روانه زندان شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین