کد خبر: ۷۱۲۷۵
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۸۶ - ۲۰:۴۹
سهیلا جلودارزاده:

انتخابات را ببازیم همه چیز را باخته‌ایم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سهیلا جلودارزاده عضو فراکسیون اقلیت مجلس هفتم گفت: اگر انتخابات را ببازیم همه چیز را باخته‌ایم.

به گزارش ایسنا، نماینده تهران در مجلس ششم و هفتم در همایش سراسری «زنان انقلاب، انقلاب زنان» با بیان این كه در دوم خرداد آسیب‌شناسی كردیم و فهمیدیم كه در كشور باید انتخابات سالم برگزار شود، تاكید كرد: در آن زمان همه به میدان آمدید و انتخابات خوبی شكل گرفت كه هیچ كس فكر آن را نمی كرد.

وی داشتن تحلیل درست، تلاش برای رسیدن به آن و با هم بودن و اتحاد را عامل پیروزی در دوم خرداد ذكر كرد.

جلودارزاده ادامه داد: ما به عنوان زنان برای رسیدن به جایگاه واقعی خود باید از گذشته درس بگیریم، و بهترین درس گذشته، با هم بودن و اتحاد است چون با هم بودن باعث پیروزی می شود و هر وقت هم با هم شویم دوم خرداد می‌شود.

نماینده تهران با بیان این كه هر ظلمی به هم كردیم آن را ندیده بگیریم و گذشت كنیم، خاطرنشان كرد: باید عامل اخلاق شویم. برای حفظ وحدت و اتحاد و رسیدن به قدرت و برای اینكه بتوانیم آرمان‌هایی كه 40 سال برای آن سختی كشیدیم راحفظ كنیم، باید بخشش كنیم، البته اگر دیدیم كسانی می‌خواهند كار راخراب كنند، محكم می‌ایستیم و اجازه نمی‌دهیم.

وی افزود: در سه سال اخیر تولید شكل نگرفته و تورم بالا رفته، اما حرف نزدیم چون گفتیم شاید مساله درست شود.

جلودارزاده با تاكید بر این كه مملكت نفتی محكوم به فناست و هر چه قیمت نفت بالا رود، تورم نیز افزایش می یابد، افزود: مثل زمان شاه نیست كه نفت را بفروشند توسعه ایجاد شود.

نماینده تهران با بیان این كه برای این كه بتوانیم انقلاب را نجات دهیم باید نقطه عطف را بشناسیم، انتخابات را نقطه عطف دانست و افزود: بدانیم تفرقه باعث می‌شود كه مجلس هشتم را از دست دهیم بنابراین باید تعداد مان و همفكرمان را زیاد كنیم همه با هم به عنوان زنان انقلاب باید رای مان را یكی كنیم و انقلاب را در مسایل نجات دهیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۸۶/۱۲/۰۴
0
0
به خانم جلودازاده بايد گفت. مهمتر از ورود به مجلس پيوزي در عرصه اخلاق وصداقت است. ورود به مجلس با توبه نامه نوشتن وفروختن ياران اصلاح طلب بسيار بدتر از باختن در انتخابات است
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۸۶/۱۲/۰۴
0
0
به خانم جلودازاده بايد گفت. مهمتر از ورود به مجلس پيروزي در عرصه اخلاق وصداقت است. ورود به مجلس با توبه نامه نوشتن وفروختن ياران اصلاح طلب بسيار بدتر از باختن در انتخابات است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین