کد خبر: ۷۳۵۱۷
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۸۷ - ۲۱:۵۴
جلودار زاده:

جلودار زاده: برنده اصلي انتخابات نيروهاي مستقل بودند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سهیلا جلودار زاده گفت: «برنده اصلی انتخابات در دور اول نیروهای مستقل بودند و این هنر نیست كه كسی از همه‌ امكانات استفاده كند و حتی همه نیروهای برگزار كننده‌ انتخابات نیز در دست او باشد».


به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب در ادامه نشت خبری چهار کاندیدای ائتلاف اصلاح طلبان سهیلا جلودارزاده گفت: «هرگاه فاصله اقلیت و اکثریت در مجلس معقول باشد، آن مجلس ماحصل یک انتخابات سالم بوده و مجلس موفقی خواهد بود که مشکلات مردم را حل کند».

وی افزود: «ولی هرگاه مجلس در اختیار طیف خاصی بوده متاسفانه نتوانسته‌است کارایی لازم را برای حل مشکلات و معضلات جامعه داشته باشد».

جلودارزاده تصریح کرد: «مجلس پنجم از نظر تعداد متعادل اقلیت و اکثریت از طیف های مختلف بهترین مجلس ادوار گذشته بود».

عضو شورای مرکزی حزب کار اظهار داشت: «حفظ منافع ملت و قانونگذاری مناسب در مجلس پنجم یک نسبت متعادل از اقلیت و اکثریت مجلس را نشان می‌دهد و به هم خوردن اکثریت مجلس که دچار تکثر و تفرق درونی شد، باعث قدرتمند شدن اقلیت مجلس شد».

وی افزود: «ما توانستیم با اقلیت خود در مجلس هفتم فراکسیون اصولگرایان مستقل را در مجلس در جهت موافقت با دیدگاه های اصولی اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اصلاح‌طلبان همراه کنیم».

جلودارزاده گفت: «برنده اصلی انتخابات در دور اول نیروهای مستقل بودند و این هنر نیست كه كسی از همه‌ امكانات استفاده كند و حتی همه نیروهای برگزار كننده‌ انتخابات نیز در دست او باشد».

نماینده تهران خاطر نشان کرد: «امیدواریم که در مرحله دوم انتخابات مجلس هشتم مردم با شور بیشتر به اصلاح طلبانی که به اصول ملی اعتقاد دارند و در رسیدن ایران هزار و 404 گام بر می دارند، رای قاطع دهد».

وی درباره چگونگی پیوستن حزب اعتماد ملی به ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان گفت: «این ستاد از 10 كاندیدای موجود تشكیل شده و حزب اعتماد ملی نیز اعلام كرده كه از این 10 كاندیدا حمایت می‌كند و در این حمایت جای ابهام وجود ندارد. اما این‌كه شخص كروبی و حزب اعتماد ملی به شورای سیاست‌گذاری ستاد پیوسته باشند درست نیست، بلكه ایشان به جمع مدافعان این 10 نفر پیوسته‌اند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین