کد خبر: ۷۳۶۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
تبلیغات

طبیعت بی‌نظیر گرگان که باید آن را دید

ما در این مقاله می­‌خواهیم تعدادی از جاذبه­‌های طبیعی شگفت‌­انگیز گرگان را به شما معرفی کنیم و در نهایت به شما بگوییم که اگر قصد داشتید با خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان به این شهر سفر کنید، چطور می‌­توانید این کار را انجام دهید.
طبیعت بی‌نظیر گرگان که باید آن را دید
آفتاب‌‌نیوز :

شهر‌های مختلف خطه شمالی ایران همیشه به دلیل آب و هوای خوب و همچنین طبیعت سرسبز و فوق­العاده­شان، مسافران زیادی را در فصول مختلف، خصوصا بهار و تابستان، جذب می‌کنند. مسافران تهرانی معمولا در تعطیلات به شهر‌های مختلف ساحلی گیلان و مازندران می­‌روند اما گرگان یکی از شهر‌های شمالی­ست که شاید مسافران کمتری از تهران به این شهر بروند. با این حال نباید از طبیعت فوق‌العاده زیبای آن غافل شد. ما در این مقاله می­‌خواهیم تعدادی از جاذبه­‌های طبیعی شگفت‌­انگیز گرگان را به شما معرفی کنیم و در نهایت به شما بگوییم که اگر قصد داشتید با خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان به این شهر سفر کنید، چطور می‌­توانید این کار را انجام دهید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

پارک جنگلی ناهارخوران

یکی از زیباترین پارک­های جنگلی ایران که فاصله خیلی کمی با شهر گرگان دارد و تقریبا همه آن را می­‌شناسند، پارک جنگلی ناهارخوران گرگان است. این پارک جنگلی یکی از منطقه­‌های تفریحی و گردشگاهی مهم در استان گلستان و همچنین در خطه شمال ایران به حساب می­آید. این پارک جنگلی حدود ۳ هزار هکتار مساحت دارد و در آن انواع پوشش‌­های گیاهی یافت می­شود.

جنگل النگدره

جنگل النگدره یا همان پارک جنگلی النگدره، یکی دیگر از مناطق گردشگاهی استان گلستان است که در آن نیز در نزدیکی شهر گرگان قرار دارد. اگر خانوادگی به استان گلستان سفر کردید، می­‌توانید روی این پارک برای دورهمی و پیک‌نیک­‌های خود حساب باز کنید. در این پارک جنگلی هم می­‌توانید بازی‌­های گروهی انجام دهید، هم پیاده‌روی کنید و هم در مسیر فوق‌­العاده زیبای آن، دوچرخه‌سواری کنید.

جنگل توسکستان

یکی دیگر از جنگل­‌های فوق­‌العاده زیبای نزدیک گرگان، جنگل توسکستان است. اگر دوست داشته باشید از مناظر فوق­العاده این جنگل استفاده کنید، کافیست سوار اتومبیل شخصی­‌تان شوید و به دل جاده­ای که از میان این جنگل می‌­گذرد بزنید. سعی کنید حتما در روز به این جاده بروید تا هم دید خوبی داشته باشید و هم از دیدنی­‌های جنگل لذت بیشتری ببرید.

خرید بلیط هواپیما گرگان

اگر قصد داشتید که با هواپیما به شهر زیبای گرگان سفر کنید و از طبیعت فوق‌­العاده آن دیدن کنید، می­‌توانید با مراجعه به سایت اسنپ تریپ، بلیط هواپیما تهران گرگان را با بهترین قیمت خریداری کنید. کافیست بعد از ورود به سایت اسنپ تریپ، مبدا و مقصد خود را مشخص نموده و تاریخ پرواز را نیز تعیین کنید. اسنپ تریپ بلیط­‌های مختلفی را بر اساس ایرلاین‌­های موجود به شما پیشنهاد می‌­دهد و می­‌توانید بر اساس قیمت، ساعت پرواز و معیار‌های دیگر، بلیط مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. برای برگشت نیز می‌­توانید از همان ابتدا بلیط هواپیما گرگان تهران را خریداری نموده و هزینه هر دو را بصورت آنلاین پرداخت نمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین