کد خبر: ۷۸۱۶۳
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۲

سه‌گانه احمدی‌نژاد در راه مجلس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی‌که مشاور ارشد محمود احمدی‌نژاد، روز دوشنبه از اعلام اسامی افرادی که رئیس جمهور فردا (سه شنبه) به عنوان گزینه‌های پیشنهادی خود برای وزارت اقتصاد‌، راه و کشور به مجلس معرفی خواهد کرد، خودداری نمود، یک سایت نزدیک به وی، در خبری از گزینه‌های نهایی برای تصدی این سه وزارتخانه نام برد.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، سیدمجتبی ثمره هاشمی امروز همچنین خبر معرفی علی کردان به عنوان وزیر پیشنهادی کشوررا تایید نکرد وگفت: «قطعیت پیشنهادها فردا مشخص خواهد شد».

با این وجود، یک سایت نزدیک به دولت، از سید مهدی هاشمی سرپرست فعلی وزارت کشور به عنوان گزینه نهایی برای تصدی این پست و رأی اعتماد به مجلس نام برد.

به نوشته این سایت، «معرفی بهبهانی نیز به عنوان وزیر پیشنهادی راه قطعی شده است و گفته می‌شود حسین صمصامی هم به عنوان گزینه نهایی وزارت امور اقتصادی و دارایی معرفی خواهد شد».

پس از اتمام مهلت سه ماهه سرپرستی حسین صمصامی بر وزارت اقتصاد و دارایی و تمدید مهلت سرپرستی او در این وزارتخانه و در حالی که هنوز تا اتمام مهلت سرپرستی سید مهدی هاشمی بر وزارت کشور و حمید بهبهانی در وزارت راه و ترابری مدتی مانده است، رئیس جمهور قصد دارد فردا وزراء پیشنهادی این وزارتخانه‌ها را به مجلس معرفی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین