کد خبر: ۷۹۹۹۶
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۰

بیانیه اعتدال و توسعه به مناسبت روز قدس

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: حزب اعتدال و توسعه با صدور بيانيه‌ای از آحاد ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب در این بیانیه آمده‌است: 

«روز جهانی قدس همواره نماد وحدت و همبستگی مسلمانان و آزادانديشان جهان بوده است. 

اكنون، پس از گذشت سه دهه از قدمت اين يادگار ارزشمند بنيانگذار كبيرانقلاب، هر سال بيش از سال قبل قدر و منزلت آن بر همگان روشن می گردد. 

مرور حوادث چند سال اخير فلسطين عزيز، جنوب لبنان، عراق و ... نشان داد كه وحدت رويه و اعلام همبستگی در كنار اتخاذ ديپلماسی فعال، در تعيين معادلات منطقه ای بسيار تاثيرگذار است. 

بدون شک امسال نيز حضور پررنگ ملت های اسلامی ، بویژه ملت بزرگوار ایرانِ عزیز پيام مهمی برای جهانيان بويژه رژيم اشغالگر قدس و قدرت های فرا منطقه ای خواهد داشت.

در شرايطی كه حضور نيروهای بيگانه در منطقه و تهديد‌های بی‌شرمانه آنان عليه كشور های منطقه از جمله جمهوری اسلامی ايران هر روز با طرحی جديد مطرح می شود، حضور يكپارچه مسلمانان منطقه در راهپيمايی روز جهانی قدس امسال، قطعا پيامی فراتر از حمايت از مردم فلسطين، بلكه اعلام موضعی صريح در دفاع از استقلال و يكپارچگی امت اسلامی، در بر خواهد داشت. 

در اين ميان حضور پرشور مردم قدرشناس ايران اسلامی نيز، ضمن اعلام حمايت قاطع از حقوق مردم ستمديده فلسطين، جلوه گر اتحاد و همبستگی آحاد مردم عزيزمان خواهد بود». 


در پایان این بیانیه، حزب اعتدال و توسعه ضمن تاکید بر حضور تمامی ارکان خود در راهپیمایی امسال روز جهانی قدس از ملت فهیم و بزرگوار ایران عزيز دعوت به عمل آورده تا با حضور در این مراسم ضمن اعلام همدردی با ملت فلسطين، این فريضه به يادگار مانده از رهبر بزرگ خود را ارج نهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین