کد خبر: ۸۰۱۸۳۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲
این‌هایی که به خیابان می‌ریزند، ضدانقلاب داخلی و خارجی هستند

نماینده زابل: وضعیت سیستان و بلوچستان عادی است

حبیب‌الله دهمرده نماینده زابل گفت: این مردم نیستند که در سیستان و بلوچستان به خیابان می. ریزند، ضدانقلاب داخلی و خارجی هستند.
نماینده زابل: وضعیت سیستان و بلوچستان عادی است
آفتاب‌‌نیوز :

حبیب‌الله دهمرده درباره آخرین وضعیت سیستان و بلوچستان و برخی اخباری که از این استان در فضای مجازی منتشر می‌شود، گفت: این مطالب، مطالب جدی و مهمی نیست. یکسری عناصر هستند که ارتباط با ضدانقلاب داخلی و خارجی دارند و به این مطالب دامن می‌زنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این اشخاص می‌خواهند بگویند ما اعتراض داریم حال این‌که این افراد چه کسانی هستند، چه کاره‌اند و چه اقداماتی انجام می‌دهند، بر همه مشخص است.

وی با تاکید بر این‌که این‌ اخبار جدی نیست، بیان کرد: وضعیت استان عادی و معمولی است و تعدادی تحریک‌‌کننده ضدانقلاب وابسته داخلی و بیشتر از خارج از کشور این رفتارها را انجام می‌دهند. آنچه که مهم است، این است که دستگاه‌ها وظیفه خودشان را انجام دهند. این مردم نیستند که در سیستان و بلوچستان به خیابان می‌ریزند بلکه ضدانقلاب داخلی و خارجی هستند.

دهمرده درباره آمار تعداد افراد کشته شده در وقایع اخیر سیستان و بلوچستان گفت: آمار دقیق را دستگاه‌های امنیتی باید اعلام کنند.

وی در مورد اینکه چرا برخی آمارها در کشور متفاوت است، عنوان کرد: جاهای مختلف هرکسی متناسب با ذائقه خودش عدد می‌سازد اما یکسری منابع رسمی مانند وزارت کشور و در بعضی مواقع سپاه و یا نهادهای دیگری که مورد وثوق حکومت هستند آمار را بیان می‌کنند که ما باید آن را بپذیریم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فضای مجازی ضدانقلاب داخلی و خارجی اعداد گسترده مطرح می‌کند تا یک مقداری اوضاع و احوال را بد جلوه دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین