کد خبر: ۸۰۱۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۴
آيت‌الله هاشمي شاهرودي:

حقوق ملت فلسطين هيچگاه فراموش نخواهد شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب‌: آیت‌الله هاشمی شاهرودی در جلسه مسوولان عالی قضایی با اشاره به برگزاری با شكوه راهپیمایی روز قدس گفت‌: «گرامیداشت روز جهانی قدس تا آزادسازی قدس شریف و سرزمین فلسطین همچنان با قوت و قدرت ادامه خواهد داشت‌». 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، رییس قوه قضاییه افزود‌: «حمایت گسترده ملت‌ها از مردم مظلوم فلسطین به بركت انقلاب اسلامی ایران و ایده جاودان و ماندگار حضرت امام(ره) و پشتیبانی همیشگی مقام معظم رهبری هر سال در حال افزایش است و تا پیروزی ملت فلسطین ادامه خواهد یافت‌». 

هاشمی شاهرودی تاكید كرد‌: «با این حمایت‌ها و حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، حقوق ملت فلسطین هیچگاه فراموش نخواهد شد‌». 

رییس قوه قضاییه افزود‌: «همان‌طور كه پیروزی انقلاب اسلامی، بیداری و آگاهی ملت‌ها را در متن تاریخ معاصر ایجاد كرد، روز قدس نیز حمایت از مظلومان فلسطین و قدس شریف را در تاریخ معاصر زنده كرد‌». 

هاشمی شاهرودی تاكید كرد‌: «تحولات اساسی و چشم‌گیری كه در منطقه و جهان رخ داده است، نشان از حركت ملت‌های اسلامی به سوی آینده‌ای روشن و دستیابی به عزت و عظمت در جهان اسلام دارد‌». 

رییس قوه قضاییه اظهار كرد‌: «دستیابی به این توفیقات حاصل حركت ملت بزرگ ایران و تاثیر انقلاب اسلامی است كه با رهبری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری پرچمدار مبارزه با ظلم و زورگویی در جهان معاصر شده است‌». 

هاشمی شاهرودی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس بر لزوم حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان تاكید كرد‌». 

رییس قوه قضاییه، 8 سال دفاع مقدس را الگویی برای تلاش و كوشش همراه با اخلاص و تقوا و عشق به نظام اسلامی و كشور برشمرد و گفت‌: «امروز نیز می‌توان با نگاه به ایثارگری‌های ناب رزمندگان و ملت شریف ایران و جوانان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس برای پیشرفت و آبادانی كشور برنامه‌ریزی و تلاش كرد‌».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین