کد خبر: ۸۰۴۸۶۹
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵

جزئیات دستگیری ۳ نفر در لرستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان جزئیات دستگیری سه نفر با سلاح جنگی در استان را تشریح کرد.
جزئیات دستگیری ۳ نفر در لرستان
آفتاب‌‌نیوز :

داریوش شاهون‌وند در گفتگو با تسنیم، اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره‌کل اطلاعات استان سه اغتشاشگر که قصد ایجاد ناامنی در استان از طریق سلاح گرم داشتند شناسایی، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

وی افزود: از این سه اغتشاشگر که دو باند یک نفر و دو نفره به‌صورت جداگانه فعالیت داشتند ۲۲ قبضه کلت کمری ساخت آمریکا و شش قبضه سلاح شورشی کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان عنوان کرد: چنانچه پس از بررسی‌های انجام‌شده این افراد قصد داشتند از این سلاح‌ها برای کشته‌سازی در اغتشاشات اخیر، ناامن کردن فضای استان لرستان و سایر استان‌ها استفاده کنند، مجازات آن‌ها محاربه و مفسد فی الارض است و اعدام می‌شوند در غیر این صورت به ۱۵ سال حبس محکوم می‌شوند.

وی بیان کرد: همان‌گونه که بار‌ها تأکید کرده‌ایم نسل جوان و نوجوان نباید فریب رسانه‌های معاند و جوسازی‌های آنان را بخورند، چرا که دشمنان و رسانه‌های معاند تنها به‌دنبال حاشیه‌سازی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی هستند و بر کسی پوشیده نیست که دلشان به حال این کشور نمی‌سوزد.

شاهون‌وند گفت: امنیت عمومی استان خط قرمز دستگاه قضاست و با کسانی که با امنیت مردم بازی کنند، بدون هیچ گونه مماشاتی برخورد می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین