کد خبر: ۸۰۶۹۷۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸

حمله دوباره کیهان به اصلاح‌طلبان؛ واژه انتقاد و اعتراض را به لجن کشیدند

برخی مدعیان اصلاح‌طلبی، در موضع اتهام هستند. ظلم بزرگی که این‌ها می‌کنند، به لجن کشیدن واژه انتقاد و اعتراض و به حاشیه انداختن مشکلات واقعی مردم است.
حمله دوباره کیهان به اصلاح‌طلبان؛ واژه انتقاد و اعتراض را به لجن کشیدند
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه کیهان امروز در مطلبی اصلاح‌طلبان را در موضع اتهام قرار داد و با بیان اینکه آنان انتقاد و اعتراض را به لجن کشیده‌اند، تاکید کرد که این طیف باید تاوان سنگینی بپردازد.

به گزارش کیهان، برخی مدعیان اصلاح‌طلبی، در موضع اتهام هستند. ظلم بزرگی که اینها می‌کنند، به لجن کشیدن واژه انتقاد و اعتراض و به حاشیه ‌انداختن مشکلات واقعی مردم است. البته قاطبه مردم، به این جماعت وطن‌فروش بی‌محلی کرده و در اجتماعات بزرگ و کم‌نظیر، تودهنی اصلی را به طراحان اغتشاشات زدند.

در ادامه این مطلب آمده است: اولین بار نبود که منافقین غربگرا گفتند جنایتکاران و اشرار را مجازات نکنید. در همه تحریم و ترورهای آمریکا و اسرائیل و حتی زمانی که آمریکا توافق را زیر پا گذاشت، ماموران سیاسی- رسانه‌ای غرب گفتند مقابله به‌مثل و تلافی نکنید! اما عقل و شرع، درباره طراحان، مسببان و مباشران جنایات اخیر، حکم دیگری دارد. آنها باید تاوان سنگینی بپردازند.

نویسنده کیهان تاکید کرده است: هدف پادوهای میدانی و رسانه‌ای، فرسایشی کردن اغتشاش ولو در فضای ذهنی است تا هم ظرفیت‌های کشور را به تحلیل ببرند و هم با سرگرم‌سازی مسئولان، نسبت به مسائل راهبردی مهم داخلی و بین‌المللی ایجاد غفلت کنند. باید این گروه را تحت تعقیب و مجازات قرار داد، اما هرگز نباید در این سطح پایین متوقف ماند. ضربات اصلی با خسارات و تلفات سنگین، در انتظار شاهرگ‌های اقتصادی، امنیتی و نظامی طراحان جنگ ترکیبی، در منطقه و فرامنطقه است. جنگ ترکیبی را یا باید با ضربات ترکیبی، نامتقارن و دردناک‌تر از گذشته پاسخ داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین