کد خبر: ۸۴۶۵۴
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۷:۳۰

بادامچیان: طرح نام میرحسین موسوی بازی سیاسی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: «به دنبال وحدت و همدلی اصول‌گرایان و روحانیت هستیم». 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، اسدالله بادامچیان در جمع دبیران استان‌ها و شهرستان‌های حزب موتلفه اسلامی گفت: «اگر حزب و تشکیلاتی می‌خواهد موثر باشد باید مصمم، قوی و با برنامه کار کند». 

نماینده مردم تهران در مجلس درباره عملکرد مجلس هشتم بیان داشت: «مجلس هشتم مجلسی همدل و مقتدر است که به دور از اصطحکاک‌های سیاسی به دنبال حل مسائل کشور و مطالبات مردم است». 

وی افزود: «ما به دنبال وحدت حداکثری میان جریان‌های اصولگرا هستیم که در این راستا مذاکراتی را نیز با آقای احمدی‌نژاد که جدی‌ترین نامزد اصولگرا هستند، انجام خواهیم داد». 

بادامچیان هم‌چنین اظهارکرد: «اصلاح‌طلبان و دوم خردادی‌ها همواره نشان داده‌اند به دنبال بازی سیاسی هستند و به همین جهت است که نام میرحسین موسوی را مطرح می‌کنند تا بتوانند از رای وی در انتخابات ریاست‌جمهوری دهم استفاده کنند». 

قائم‌مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری دهم بسیار مهم است و به همین دلیل وحدت اصول‌گرایان باید بیشتر از انتخابات‌های گذشته و بهتر از همیشه باشد». 

بادامچیان در پایان گفت: «در حال مذاکره و رایزنی با سایر گروه‌ها و احزاب اصول‌گرا هستیم و در این زمینه با همراهی جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سعی در حرکت جمعی منسجم برای مصلحت نظام انجام دهیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین