کد خبر: ۸۶۳۰۲۵
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
در دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

اسلامی: کشور‌های غربی سعی دارند از ظرفیت آژانس برای فشار به ایران استفاده کنند

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در دیدار با مدیرکل آژانس تصریح کرد که کشور‌های غربی با فشار‌های سیاسی و توسل به تحریم‌ها سعی دارند از ظرفیت آژانس برای فشار به ایران استفاده کنند.
اسلامی: کشور‌های غربی سعی دارند از ظرفیت آژانس برای فشار به ایران استفاده کنند
آفتاب‌‌نیوز :

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران روز گذشته با رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار اسلامی و گروسی، راه‌های توسعه همکاری‌های متقابل میان ایران و آژانس را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در این نشست ضمن انتقاد از رویکرد کشور‌های غربی بیان کرد: این کشور‌ها با فشار‌های سیاسی و توسل به تحریم‌ها سعی دارند از ظرفیت آژانس برای فشار به ایران استفاده کنند.

وی از مدیر کل آژانس خواست که با حفظ بی‌طرفی و حرفه‌ای گری اجازه ندهد که این کشور‌ها از گزارش‌های آژانس به عنوان بهانه برای فشار بر ایران استفاده کنند.

اسلامی با برشمردن ظرفیت‌های گسترده فناوری و صنعت هسته‌ای در ایران که از آن برای خدمت به مردم استفاده می‌شود؛ تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای در اختیار قراردادن این ظرفیت‌ها همسو با برنامه‌های آژانس و نیز به‌منظور خدمت به بشریت در سایر نقاط جهان آماده است.

وی تصریح کرد: فشار‌های ظالمانه سیاسی کشور‌های غربی علیه ایران بی‌نتیجه بوده و جمهوری اسلامی ایران هرگونه فشار سیاسی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین