کد خبر: ۸۶۴۷۱۵
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

رفتارهای عجیب مسی در آمریکا: همه شوکه شدند!

دیوید بکام، مالک اینترمیامی، می‌گوید مردم از دیدن رفتارهای لیونل مسی مانند خرید کردن و قدم زدن در میامی شوکه شده‌اند.
رفتارهای عجیب مسی در آمریکا: همه شوکه شدند!
آفتاب‌‌نیوز :

مسی تابستان امسال تصمیم گرفت به دوران حضورش در فوتبال اروپا خاتمه دهد و راهی لیگ فوتبال آمریکا شود تا تجربه جدیدی به دست آورد. 

بسیاری انتظار داشتند که او پس از پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن باردیگر راهی بارسلونا شود اما این اتفاق رخ نداد و این بازیکن ترجیح داد که به اینترمیامی برود و به همراه خانواده‌اش در کشور آمریکا اقامت کند.

حضور این ستاره آرژانتینی در آمریکا موجی از هیجان را در این کشور به همراه داشت و بسیاری از علاقمندان به او به ورزشگاه‌ها هجوم آوردند تا بازی این بازیکن را از نزدیک تماشا کنند. 

بکام در گفتگو با پادکست Stick to Football درباره شرایط حضور مسی در آمریکا اظهار داشت:«او بسیار فروتن است. این موضوعی طبیعی است که همه ما از آن خبر داشتیم و با خودمان فکر می‌کردیم که او باید هم همینطور باشد. 

مسئله این است که او در میامی هرگز تنها نبود. همه جا به دنبالش بودند. همه جا همراهش می‌رفتند. هزاران نفر هر روز به زمین تمرین می‌آیند تا سوار شدن او به ماشین و طی کردن مسیرش در جاده را تماشا کنند. 

از زمانی که مسی به میامی رسید، خودش رانندگی کرد، خودش به سوپرمارکت رفت، خریدش را انجام داد و به خانه رفت و این موضوعی بود که مردم را واقعا شوکه کرد اما او همین است. مسی بسیار فروتن و سختکوش است و خانواده بسیار خوبی دارد. همسرش و فرزندانش عالی هستند. او مردی عادی با استعدادی باورنکردنی است.»

 

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین