کد خبر: ۸۶۸۷۰۰
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷
در پی حیوان‌آزاری؛

شهرداری ضیابر به مراجع قضایی معرفی شد

ایسنا/گیلان سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان صومعه سرا گفت: در پی آزار و اذیت حیوانات دربند توسط عوامل شهرداری ضیابر و با توجه به عملکرد غیر اخلاقی صورت گرفته، شهرداری ضیابر به مراجع قضایی معرفی شد.
شهرداری ضیابر به مراجع قضایی معرفی شد
آفتاب‌‌نیوز :

امین آقایی با اشاره به معرفی عوامل شهرداری ضیابر در پی حیوان آزاری به مراجع قضایی اظهار کرد: در پی دریافت گزارشات واصله مردمی و مشاهده تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، مبنی بر آزار و اذیت یک قلاده سگ، موضوع بلافاصله توسط مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان رصد و دستورات لازم برای بررسی، شناسایی و برخورد قضایی قانونی با متهم یا متهمین این عمل غیر اخلاقی که موجب جریحه‌دار کردن احساسات عمومی گردید، صادر شد.

وی افزود: عوامل شهرداری ضیابر با توجه به نحوه گرفتن سگ‌ها با آزار و اذیت حیوانات دربند و به شیوه غیر اخلاقی اقدام به حیوان آزاری کرده و باعث جریحه دار شدن افکار و عواطف عمومی شده بودند؛ همچنین با توجه به عدم ساماندهی اصولی سگ‌ها، پرونده به مراجع قضایی ارجاع و موضوع در حال پیگیری است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه‌سرا از حامیان حیوانات و محیط زیست خواست هرگونه موارد تخلف را از طریق شماره تماس ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ گزارش دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین