کد خبر: ۸۹۶۶۷۰
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
تبلیغات

سفر ۴ روزه به مشهد در عید چقدر هزینه دارد؟

هزینه سفر به مشهد چقدر است؟ با تور برویم به صرفه‌تر است یا به صورت شخصی؟ اگر هدف شما یک سفر زیارتی محبوب و مفرح در ایام نوروز ۱۴۰۳ است، پیشنهاد می‌کنیم با تور مشهد به این شهر سفر کنید؛ چرا که تور عید مشهد اصولا مقرون به صرفه‌تر از سفر شخصی است.
سفر ۴ روزه به مشهد در عید چقدر هزینه دارد؟
آفتاب‌‌نیوز :

هزینه سفر به مشهد چقدر است؟ با تور برویم به صرفه‌تر است یا به صورت شخصی؟ اگر هدف شما یک سفر زیارتی محبوب و مفرح در ایام نوروز ۱۴۰۳ است، پیشنهاد می‌کنیم با تور مشهد به این شهر سفر کنید؛ چرا که تور عید مشهد اصولا مقرون به صرفه‌تر از سفر شخصی است. این هزینه شامل بلیط هواپیما یا قطار، سفر با ماشین شخصی، اقامت در هتل، تفریحات، خورد و خوراک و... می‌شود. در این بخش قصد داریم ریز هزینه‌های سفر به این شهر و زیارت حرم امام رضا (ع) را مطرح کنیم تا بهترین و ارزان‌ترین راه را انتخاب کنید.

۴ راه برای سفر به مشهد پیش رو دارید!

برای سفر در نوروز به مشهد می‌توانید از روش سفر با ماشین شخصی و یا شرکت در تور مشهد با قطار، هواپیما و اتوبوس برخوردار شوید. در این بخش هر یک از این روش‌ها را قیمت آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

هزینه خرید بلیط هواپیما مشهد عید ۱۴۰۳

سفر با هواپیما چه به صورت شرکت در تور عید مشهد هوایی چه به صورت شخصی یک روش راحت و سریع است که می‌توانید بدون خستگی راه به این شهر مقدس برسید. قیمت بلیط هواپیمای مشهد اصولا دچار نوسان می‌شود و در تعطیلات و ایام خاص اصولا افزایش میابد. هزینه خرید این بلیط در وهله اول به شهر مبدا بستگی دارد که در جدول زیر قیمت این بلیط از شهر‌های مختلف را آورده‌ایم:

نام شهر مبدا

قیمت بلیط هواپیما (تومان)

تهران

1.300.000 تا 3.200.000

اصفهان

1.700.000 تا 3.500.000

یزد

1.200.000 تا 3.100.000

کرمان

1.300.000 تا 2.800.000

شیراز

1.700.000تا 2.000.000

کیش

1.800.000

رشت

1.300.000 تا 1.800.000

هزینه خرید بلیط قطار مشهد در نوروز ۱۴۰۳

دومین راهی که برای سفر به مشهد پیش روی شماست، مسیر زمینی با قطار است. در صورت انتخاب مسیر زمینی، مدت زمان طولانی در مسیر هستید؛ اما سفری ارزان و مقرون به صرفه را تجربه می‌کنید و قیمت بلیط را روی هزینه تفریحات و خرید سرمایه‌گذاری کنید. لیست قیمت بلیط قطار از ۴ شهر ایران به مشهد را در ادامه آورده‌ایم:

قیمت بلیط قطار مشهد از تهران:

  • قطار لوکس: ۷۰۰,۰۰۰ تا ۸۰۰,۰۰۰
  • قطار متوسط: ۳۵۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰
  • قطار ارزان: ۲۶۰,۰۰۰ تا ۴۳۰,۰۰۰

قیمت بلیط قطار مشهد از اصفهان:

  • قطار ۵ ستاره بیزینس: حدود ۲,۰۰۰,۰۰۰
  • قطار ۵ ستاره اکونومی: حدود ۱,۱۰۰,۰۰۰
  • قطار ۴ ستاره ۴ تخته: حدود ۷۰۰,۰۰۰

قیمت بلیط قطار مشهد از شیراز:

  • قطار ۴ ستاره ۴ تخته: حدود ۶۵۰,۰۰۰
  • قطار ۴ ستاره ۶ تخته: حدود ۵۳۰,۰۰۰

قیمت بلیط قطار مشهد از تبریز:

  • قطار ۳ ستاره ۴ تخته: حدود ۳۵۰,۰۰۰ تا ۴۵۰,۰۰۰

هزینه سفر با ماشین شخصی به مشهد در عید

سفر ۴ روزه به مشهد در عید چقدر هزینه دارد؟

سفر به مشهد در نوروز ۱۴۰ مهم‌ترین مزیت سفر با ماشین شخصی به مشهد مقدس، مدیریت زمان و هزینه و تردد شهری راحت است؛ بنابراین می‌توانید با ماشین شخصی به هر کجای مشهد می‌خواهید بروید؛ اما انتخاب این گزینه دو عیب بزرگ دارد؛ در چنین سفری خستگی راه در تن سرنشینان و راننده می‌ماند و از طرفی هزینه بنزین و سفر شما کمی بالا خواهد شد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال سفر ارزان هستید با ماشین شخصی به این شهر سفر نکنید.

هزینه سفر به مشهد با تور نوروز ۱۴۰۳

 تور عید مشهد اصولا به صورت زمینی و هوایی برگزار می‌شود که سفر زمینی شامل سفر با اتوبوس، قطار و قطار اتوبوسی است؛ اگرچه قیمت این تور در ایام عید کمی افزایش میابد؛ ما باز هم به سفر شخصی می‌ارزد. در حالت کلی قیمت این تور به نوع سفر (زمینی یا هوایی)، تعداد روز‌های اقامت، نوع هتل و خدمات تور بستگی دارد؛ اما به صورت میانگین قیمت تور مشهد زمینی از ۲ میلیون شروع شده و تا ۴ میلیون نیز ادامه دارد. قیمت تور هوایی نیز از ۳.۵۰۰.۰۰۰ شروع شده و تا ۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان ادامه دارد.

هزینه اقامت در مشهد در نوروز

در شهر مشهد هم هتل‌های لوکس و گران قیمت وجود دارد و هم هتل‌های ارزان قیمت و اقتصادی؛ بنابراین همه چیز به بودجه شما بستگی دارد. تور‌هایی که به مقصد مشهد نیز برگزار می‌شود هتل‌های ۱ ستاره تا ۵ ستاره دارند. از این رو خودتان باید انتخاب کنید؛ اما در حالت کلی قیمت هتل‌های مشهد بنابر تعداد ستاره و خدماتی که ارائه می‌دهند به شرح زیر است:

  • هتل‌های لوکس: از ۱.۹۰۰.۰۰۰ تا ۴.۰۰۰.۰۰۰
  • هتل‌های متوسط: از ۴۰۰.۰۰۰ تا ۲.۰۰۰.۰۰۰۰
  • هتل‌های ارزان: از ۲۰۰.۰۰۰ تا ۴۰۰.۰۰۰

هزینه خورد و خوراک در مشهد در ایام عید

به طور کلی نوع رستوران در هزینه خورد و خوراک شما دخیل است و هر چقدر در رستوران‌های شیک‌تر غذا میل کنید، هزینه افزایش میابد. به طور میانگین هزینه خورد و خوراک در این شهر به شرح زیر است:

  • یک پرس غذا در رستوران لاکچری: از ۵۰۰,۰۰۰ تا ۱,۲۰۰,۰۰۰
  • یک پرس غذا در رستوران معمولی: از ۸۰,۰۰۰ تا ۴۰۰,۰۰۰
  • یک پرس فست‌فود در رستوران ایتالیایی: از ۳۰۰,۰۰۰ تا ۸۰۰,۰۰۰
  • یک پرس فست‌فود در رستوران معمولی: از ۸۰,۰۰۰ تا ۲۵۰,۰۰۰
  • ساندویچ در بوفه‌های سطح شهر: از ۴۰,۰۰۰ تا ۱۰۰,۰۰۰

هزینه تفریح و گشت و گذار در مشهد مقدس در سال ۱۴۰۳

سفر به مشهد فقط به زیارت حرم خلاصه نمی‌شود. در این شهر می‌توانید تفریحات گوناگون و مفرحی داشته باشید که در جدول زیر این تفریحات را به همراه هزینه آن‌ها آورده‌ایم:

اماکن تفریحی

قیمت(تومان)

ورودی اماکن دیدنی و موزه‌ها

از 10,000 تا 30,000

ورودی پارک‌ها

رایگان

ورودی شهربازی‌ها

از 10,000 تا 30,000

میانگین هزینه بازی‌های شهربازی ملت

از 30,000 تا 70,000

ورودی پارک‌های آبی

از 160,000

ورودی چالیدره

از 200,000 تا 600,000

مجموعه پروفسور بازیما

از 50,000

سرزمین عجایب

ورودی: 15,000 وهزینه 10 الی 15 بازی: 500,000

کارالند

ورودی 30,000 و هزینه هر بازی حدود: 50,000

تور مشهد نوروز ۱۴۰۳ لحظه آخر؛ انتخابی مقرون به صرفه و مناس

سفر ۴ روزه به مشهد در عید چقدر هزینه دارد؟

 با توجه به مطالب فوق می‌توانید هزینه سفر ۴ روزه به مشهد در ایام عید را تخمین بزنید. آژانس گردشگری لحظه آخر به عنوان مرجعی مطمئن برای برگزاری انواع تور مشهد نوروز، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با تور هوایی یا زمینی، با قیمت مناسب سفر کنید. در این سایت می‌توانید قیمت این تور را به صورت همزمان در چند آژانس گردشگری معتبر ببینید و پس از مقایسه بهترین تور را به صورت آنلاین رزرو نمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین