کد خبر: ۹۰۳۷۳۷
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶

ممنوعیت پروازی در برخی فرودگاه های ایران تا فردا + اسامی استان ها

همه پرواز‌های امروز (یکشنبه) فرودگاه‌های امام‌خمینی (ره)، مهرآباد، شیراز، اصفهان، بوشهر، تبریز، کرمان، اردبیل، ارومیه، سنندج، کرمانشاه، ایلام، خرم‌آباد، اهواز، آبادان، همدان، شهرکرد، دزفول تا ساعت ۶ صبح ۲۷ فروردین باطل شد. همچنین پروازهای مشهد به ده فرودگاه دیگر کشور لغو شد.
ممنوعیت پروازی در برخی فرودگاه های ایران تا فردا + اسامی استان ها
آفتاب‌‌نیوز :

 در پی انجام عملیات  سپاه پاسداران علیه مواضع اسرائیل، به اطلاع می‌رساند مطابق نوتام (هشدار پروازی) شماره «۱۱۸۴» همه پرواز‌های امروز (یکشنبه) فرودگاه بین المللی مهراباد تا ساعت ۶ صبح ۲۷ فروردین باطل شد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، پیش از این نیز بر اساس نوتام صادره شماره «۱۱۳۵» فرودگاه مهرآباد از ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد تا ساعت ۱۲ امروز بسته اعلام و همه پرواز‌های این بازه باطل اعلام شده بود.

پرواز‌های چند فرودگاه دیگر تا فردا باطل شد

 به دنبال حمله پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی اسراییل که در پاسخ به حمله چندی پیش این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از ساعت ۲ بامداد امروز (یکشنبه) پرواز‌های خود را باطل اعلام کرد.

در این خصوص رضا کارگر - مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران- در گفتگو با ایسنا، اعلام کرد: با توجه به نوتام صادرشده، باطل شدن پرواز‌های فرودگاه‌های مهرآباد، شیراز، اصفهان، بوشهر، کرمان، ایلام، سنندج و چند فرودگاه‌ها دیگر در غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا (۲۷ فروردین) تمدید شد.

کارگر پیش از این درباره بلیت کسانی که پروازهایشان باطل شده است، گفته بود در صورت باطل شدن پرواز‌ها روند این است که هزینه بلیت برگردانده می‌شود، اما معمولا سعی می‌کنند مسافران را با پرواز‌های فوق‌العاده جابه‌جا کنند؛ البته در حال حاضر وضعیت پرواز‌ها مشخص نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین