کد خبر: ۹۰۷۳۹۸
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸
تبلیغات

در فصل گرما به جای خرید کولر به اجاره سیستم سرمایشی فکر کنید

اگر شما نیز بودجه کمی دارید و به دنبال یک روش مقرون به صرفه برای تهیه سیستم سرمایشی مناسب هستید، ما به شما اجاره کولر را پیشنهاد می‌کنیم.
در فصل گرما به جای خرید کولر به اجاره سیستم سرمایشی فکر کنید
آفتاب‌‌نیوز :

به طور معمول همه ما با فرا رسیدن روز‌های گرم سال به سراغ خرید سیستم سرمایشی می‌رویم. اما حقیقت این است که برخی از افراد بودجه خرید سیستم گرمایشی را ندارند. اگر شما نیز بودجه کمی دارید و به دنبال یک روش مقرون به صرفه برای تهیه سیستم سرمایشی مناسب هستید، ما به شما اجاره کولر را پیشنهاد می‌کنیم. اجاره سیستم سرمایشی مزایای متعددی برای کاربران دارد که از جمله مزیت‌های آن می‌توان به‌عدم نیاز به نگهداری و تعمیرات، صرفه جویی در هزینه‌ها، تنوع در انتخاب و… اشاره کرد.

چرا کولر گازی اجاره کنیم؟

کولر گازی جزو یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین نوع سیستم‌های سرمایشی به حساب می‌آید که همواره قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع سیستم‌های سرمایشی دارد. به همین علت خرید و اجاره کولر گازی برای بسیاری از افراد به موضوعی دشوار تبدیل شده است. به طور معمول چنین شرایطی زمانی به وجود می‌آید که افراد فقط برای چند روز و یا چند ماه به سیستم سرمایشی نیاز دارند و پس از گذشت این مدت زمان دیگر کولر برای آن‌ها بی‌کاربرد خواهد بود.

برای مثال مراسم‌هایی همچون مهمانی، عروسی، جشن تولد، کنفراس، سمینار و… فقط چند روز طول می‌کشند و، اما در همین چند روز نیز به سیستم سرمایشی نیاز خواهیم داشت، پس چکاری می‌توانیم انجام دهیم؟

با توجه به اینکه خرید کولر‌های گازی به صرف هزینه و وقت بالایی نیاز دارد و پس از اتمام مراسم نیز فضای بسیار زیادی را اشغال می‌کند؛ بنابراین خرید سیستم سرمایشی برای چند روز انتخاب درستی نیست. از سوی دیگر نیز سیستم‌های سرمایشی دائمی که نیز خریداری می‌شوند، روش نصب زمان‌بر و پیچیده‌ای دارند و برای استفاده چند روزه همواره گزینه مناسبی نیستند. اما در حالت کلی نمی‌توان دست روی دست گذاشت و هیچ کاری انجام نداد.

آیتم اجاره انواع کولر نیز برای چنین مواقعی طراحی شده است. در مواقعی که برای برگزاری یک مراسم چند روزه نیازمند یک سیستم سرمایشی هستید، مراکز معتبری مانند تشریفات رایکا به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید بهترین سیستم‌های سرمایشی را با قیمت مناسب اجاره کنید.

همچنین توجه داشته باشید که تنوع سیستم‌های سرمایشی در این مجموعه‌ها بسیار زیاد است و شما می‌توانید بهترین انواع سیستم‌های سرمایشی را بر اساس بودجه و نیاز خود اجاره می‌کنید. در نظر داشته باشید برای اجاره کولر گازی ابتدا باید نشان استاندارد سیستم سرمایشی را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید از آخرین تاریخ سرویس کولر مطلع شوید تا در طول مجلس گرفتار نشوید.

مزایای اجاره سیستم سرمایشی چیست؟

امروزه بسیاری از افراد به اجاره کولر گازی ایستاده می‌پردازند؛ چرا که همواره مزایای متعددی برای آن‌ها دارد. در زیر می‌توانید با مزایای بسیار خوب اجاره سیستم سرمایشی آشنا شوید:

کاهش هزینه‌ها و صرفه اقتصادی

قطعا خرید یک سیستم سرمایشی برای یک مهمانی چند روزه بخصوص در شرایط فعلی و هزینه‌های نجومی اقتصادی نخواهد بود. اگر برای اجاره کولر به یک مجموعه منصف و معتبر مانند تشریفات رایکا مراجعه کنید، قطعا هزینه تهیه سیستم سرمایشی برای شما خیلی کمتر خواهد بود.

حمل و نصب سریع و آسان سیستم‌های سرمایشی

کلیه اقدامات مربوط به حمل و نقل و نصب و راه اندازی سیستم سرمایشی توسط خود مجموعه ارائه دهنده این خدمات صورت خواهد گرفت. از سوی دیگر نیز به علت موقتی بودن سیستم‌های سرمایشی، برای نصب آن‌ها به زمان زیادی نیاز نخواهید داشت و این کار در سرعت بالایی انجام می‌شود.

تنوع بیشتر کولر‌ها

با توجه به مواردی مانند افراد حاضر در سالن، موقعیت و آب و هوای منطقه و متراژ محیط، نوع کولر متناسب با نیاز شما تشخیص داده می‌شود. شما می‌توانید بهترین آیتم را بر اساس سیستم‌های سرمایشی موجود در مجموعه انتخاب کنید. همچنین خیال شما راحت باشد که تمامی سیستم‌های سرمایشی سلامت و استاندارد هستند و سرویس آن‌ها به تازگی انجام شده است. عدم اشغال فضا بعد از مراسم

زمانی که تنها هدف شما از تهیه سیستم سرمایشی استفاده از آن در یک مراسم چند روزه است، قطعا خرید کولر گازی فقط موجب اشغال فضای شما خواهد شد. با اجاره کولر‌های گازی می‌توانید هر زمان که خواستید سیستم گرمایشی را نزد خود نگهداری کنید و هر زمان که مراسم شما تمام شد آن را تحویل مجموعه ارائه دهنده دهید.

قیمت اجاره کولر

قیمت اجاره کولر به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به نوع کولر و مدت زمانی که قرار است مورد استفاده قرار بگیرد اشاره کرد. در حالت کلی قیمت اجاره کولر همواره بسیار اقتصادی و منصفانه است که شما با مراجعه به مجموعه تشریفات رایکا همواره می‌توانید اجاره کولر را با قیمتی مناسب انجام دهید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت اجاره کولر به این سایت مراجعه کنید.

مدت زمان اجاره نیز به طور کلی به نظر خود فرد بستگی دارد و کاملا اختیاری است. همچنین در نظر داشته باشید که برای رزرو سیستم‌های سرمایشی یک مبلغ به عنوان پیش پرداخت از شما دریافت می‌شود که در صورت کنسل رزرو این مبلغ به عنوان جریمه دریافت خواهد شد؛ بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا تصمیم بگیرید و سپس اقدامات رزرو کولر را انجام دهید.

هزینه‌های حمل و انقال سیستم‌های سرمایشی نیز به صورت جداگانه تعیین می‌شود. شما با استفاده از آیتم اجاره کولر گازی می‌توانید در روز‌های گرم تابستانی از مشکلات مربوط به هوایی گرم رهایی پیدا کنید و نیازی به پرداخت هزینه‌های زیاد و سرسام‌آور بابت خرید سیستم سرمایشی نداشته باشید. بهتر است که ابعاد و اندازه کولر را بر اساس محیطی که قرار است مورد استفاده قرار بگیرید انتخاب کنید تا بهترین کارایی را برای شما داشته باشید.

اجاره کولر گازی ایستاده

اجاره کولر با تشریفات رایکا

همواره با فرا رسیدن فصل تابستان و شروع روز‌های گرم و طاقت فرسا استفاده از کولر‌های گازی بیشتر از همیشه احساس می‌شود. کولر‌های گازی امروزه در قیمت‌ها بسیار زیادی به فروش می‌رسند؛ بنابراین هر فردی بودجه کافی برای خرید این نوع محصولات را ندارد.

اگر شما به تازگی قصد برگزاری یک جشن و یا مراسم کوتاه مدت را دارید و نمی‌خواهید که هزینه زیادی را بابت خرید کولر گازی صرف کنید، می‌توانید به اجاره این محصول بپردازید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین