کد خبر: ۹۱۹۴۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۷

قدردانی بادامچیان از مسئولان دادگاه‌های پس از انتخابات

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قائم‌مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: «رییس‌جمهور مسئولیت معرفی وزرا را دارد و قانون اساسی بررسی وزرا و رای اعتماد به آن‌ها را بر عهده نمایندگان ملت گذاشته است».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، اسدالله بادامچیان که در پایان نشست دبیران حزب موتلفه سخن می‌گفت، افزود: «وزرا و دولت، مجری قوانین مصوب مجلس هستند و باید پاسخگوی نمایندگان ملت باشند، اگر در بررسی نمایندگان مجلس مشخص شود شخص یا اشخاص معرفی‌شده توانمندی در اجرا را ندارند نمی‌توانند بنا بر ملاحظات سیاسی به او رای دهند».

بادامچیان ادامه داد: «نظر ما این است که ریاست‌جمهوری و نمایندگان مجلس در ادای این حق مشترک با یکدیگر تفاهم و تعامل کنند تا در این نظام مقتدر و رهبری با اقتدار و ملت مقتدرمان، هیات دولتی مقتدر، متعهد، با سوابق درخشان انقلابی و تجربیات مفید، با برنامه و کارآمد تشکیل شود و همگرایی و هماهنگی بین دولت و مجلس بتواند مشکلات کشور را به آسانی حل كند».

نماینده‌ مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: «در این روزها دیدارها و مذاکرات مفیدی بین مجلس و دولت انجام شده و امیدواری‌های خوبی پدید آمده است».

قائم‌مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، هم‌چنین تاکید کرد: «با برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف، دوران انتخابات و رقابت‌های انتخاباتی پایان یافت و در آغاز فصل جدیدی هستیم که ادبیات جدیدی می‌طلبد؛ ادبیات سراسر اخلاق و ترغیب‌کننده به حفظ وحدت، رفع کدورت‌ها، افزایش هماهنگی و همفکری که معضلات به آسانی حل شوند و دستاوردهای بزرگ نظام افزایش یابند».

بادامچیان در ادامه درباره دادگاه متهمان اغتشاش‌های پس از انتخابات، اظهاركرد: «دادگاه در این دو جلسه توانسته است توجه مردم را جلب کند. ریاست دادگاه و قضات آن با آرامش و ایجاد فضای مطلوب و رعایت موازین قضایی دادگاه را اداره کردند و از آنها تقدیر می‌شود. دادگاه علنی است، مردم بهترین قضاوت‌کننده هستند و به تدریج واقعیت تلخ آشوب‌های خیابانی را می‌یابند».

وی افزود: «حمایت ناشیانه و شاید از روی اجبار اتحادیه اروپا، وزرای خارجه آمریکا، انگلیس و فرانسه همراه حمایت جدی سران نفاق و ضدانقلاب، بهترین دلیل برای دخالت بیگانگان در این اغتشاشات است».

بادامچیان ادامه داد: «وزیر خارجه انگلیس صریحاً می‌گوید متهمی که کارمند سفارت انگلیس است وظیفه خود را انجام داده است؛ مفهوم این سخن این است که انگلیسی‌ها رسماً دخالت خود را در امور داخلی ایران پذیرفته و اعتراف دارند. وزیر خارجه آمریکا نیز با صراحت حمایت خود را از مخالفان دولت ایران اعلام کرده است».

بادامچیان تصریح کرد: «بنابراین این موضوع در حال آشکارشدن است که اغتشاش‌ها، درگیری‌ها و شعارهای جنبش مخملی آمریکایی – انگلیسی در خدمت اجانب و دشمنان ایران و اسلام بوده است. جا دارد امثال آقایان کروبی، خاتمی و موسوی با تبری از حمایت بیگانگان اعلام موضع و به جهت اشتباهات و خطاهای خود از ملت عذرخواهی کنند».

وی هم‌چنین گفت: «تجربه مشروطه و پذیرایی انگلیسی‌ها در سفارت خود و طراحی برنامه‌های ضدآزادی، استقلال و تفرقه افکنی بین مشروطه و مشروعه، عبرت خوبی است».

بادامچیان افزود: «ملت در انتخابات و پس از آن دست رد به سینه بیگانگان و عناصر جنبش مخملی زده است، اما باید دانست چرا رابرت‌مرداک صهیونیست غربی که صاحب عظیم‌ترین شبکه‌های رسانه‌ای در جهان است در صدد گسترش شبکه‌های فارسی زبان است؟ چرا عناصر لندن‌نشین یا مقیم آمریکا از امثال بی بی سی علیه دولت منتخب ملت ایران سخن می‌گویند و تخریب می‌کنند»؟

بادامچیان هم‌چنین گفت: «همه دلسوزان برای ایران، باید این بیگانگان و آن دل‌بسته‌های به دشمنان را با وحدت و هوشیاری خود مایوس کنند».

قائم‌مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه اظهاركرد: «برنامه‌های اخیر استکبار آمریکا در نقاط مختلف جهان نشان می‌دهد استراتژی تغییر آقای اوباما، روی دیگر سکه استعماری آمریکاست».

وی در پایان گفت: «اخباری که از تلاش برای تغییر مهره‌های کهنه آمریکا با حرکات کودتایی می‌رسد نشان‌دهنده این موضوع است که در صدد تغییر مهره‌های بی‌خاصیت به مهره‌های جدید و بدلی هستند تا نظام‌های جدیدی با دستکش مخملی، ضربات خونبار پنجه استکبار را بر آزادی و استقلال و تحرکات اسلامی اصیل وارد آورند و اهداف قدیمی را با شکل‌های جدید برآورده سازند كه این امر هوشیاری بیشتر ملت‌های منطقه را می‌طلبد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین