کد خبر: ۹۲۸۳۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۶

بادامچیان:‌ انتخابات خانه احزاب باطل می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو کمیسیون ماده 10 احزاب با اشاره به اخطار قبلی این کمیسیون به رئیس سابق خانه احزاب گفت: «انتخابات و مجمع اخیر خانه احزاب غیر قانونی بوده و در جلسه بعدی کمیسیون ماده 10 ابطال خواهد شد».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب،‌ اسدالله بادامچیان که با مهر گفتگو می‌کرد، با اشاره به اینکه احزاب اصولگرا از مهلت ارائه شده از سوی کمیسیون ماده 10 احزاب به خانه احزاب برای رعایت مسائل قانونی اطلاع نداشتند گفت: «بنابراین برگزاری مجمع عمومی به طور غیر قانونی صورت گرفته و حال که مشخص شده این مجمع بدون حضور نماینده وزارت کشور و نظر موافق کمیسیون ماده 10 و با عدم رعایت موازین قانونی تشکیل شده نمی‌توان به نتایج آن متعهد بود».

وی که خود در دوره دوم شورای مرکزی خانه احزاب ایران نایب رئیس آن بوه است، تاکید کرد: «طبیعتا باید انتخابات دوره چهارم شورای مرکزی و مجمع عمومی خانه احزاب تکرار شود».

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: «در مجمع جدید ضروری بود نقد و بررسی عملکرد دوره قبل خانه احزاب صورت بگیرد اما اینگونه نشد علاوه بر این در مورد مسائل مالی خانه احزاب نیز اختلاف نظرهایی بین وزارت کشور و خانه احزاب وجود دارد و همچنین هویت اصلی خانه احزاب که می‌بایست خانه همه احزاب جمهوری اسلامی ایران باشد از بین رفته است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین