کد خبر: ۹۸۴۷۴
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۳

حمله عسگراولادی به اصلا‌ح‌طلبان؛ احزاب موسوم به اصلاح‌طلب شعور مردم را دست‌کم گرفته‌اند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حبیب‌الله عسگراولادی در تحلیل خود از امکان جای‌گزینی اصولگرایان منتقد به جای اصلاح‌طلبان در فضای سیاسی کشور، با بیان اینکه باید دید چه اتفاقی برای اصلاح‌طلبان افتاده است، اظهار داشت: برخی از اصلاح‌طلبان به دلیل رویگردانی از مردم و رهبری و پشت کردن مردم به آنها در چند انتخابات اخیر به‌ویژه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، با هم‌گرایی با آمریکا و دوری از اصول انقلاب در حال انتقام‌گیری از مردم هستند. 

وی با بیان این اعتقاد که آقایان کروبی و موسوی هر روز پرده‌ای از روابط خود با نامحرومان انقلاب و لیبرال‌ها را بالا می‌برند و از دوستان انقلاب و خط امام (ره) دور می‌شوند، ادامه داد: این افراد اکنون نیز درصدد آغاز دور جدیدی از بی‌مهری‌های تحریک‌کننده هستند، در حالی‌که رهبری معظم انقلاب، دولت و ملت به فکر پیشرفت کشور هستند، آنها می‌خواهند گفتمان آشوب و اخلال در چرخ حرکت مردم نمایندگی کنند. 

دبیر‌کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه این آقایان نباید دنبال اختلاف‌افکنی و اخلال در امنیت ملی و وحدت ملی باشند، تصریح کرد: با اینکه احزاب اصولگرا دنبال خدمت در مسیر پیشرفت مردم و نظام در بسط عدالت علوی در جامعه هستند، نباید آقایان به‌دنبال دعوت غرب به‌ویژه آمریکا برای فشار بیشتر به ایران باشند و در ضربه‌زدن به منافع ملی با اوباما تشریک مساعی داشته باشند، اینها را مردم می‌بینند و درک می‌کنند. 

به گفته عسگر‌اولادی این آقایان و احزاب موسوم به اصلاح‌طلب شعور مردم را دست‌کم گرفته‌اند.

وی ادامه داد: مردم در 9 دی و 22 بهمن سال گذشته پاسخ قاطع، روشن و به یادماندنی به آنها دادند، اما آنها هم‌چنان بر طبل خصومت با مردم و نظام می‌کوبند. طبیعی است این رویکرد آنها را از عرصه سیاسی نه تنها حذف می‌کند بلکه مردم را از آنها متنفر می‌کند. 

عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی در عین حال تاکید کرد: در عرصه سیاسی هیچ‌کس جای دیگری را نمی‌گیرد، هرکس در مکان خود مستقر است، اگر کسی به دلیل عدم شناخت زمان خود و گفتمان مردم سقوط کرد،مسئولیت این سقوط با خود اوست به‌ویژه آنکه از سوی مردم به عنوان خائن و وطن‌فروش شناخته شوند، این دیگر خیلی تاسف‌آور است. 

وی با تاکید بر لزوم درک درست از فضای سیاسی کشور گفت: همه باید در شناخت گفتمان‌های موجود و نیز درجه حقانیت این گفتمان‌ها تلاش کنند و بدانند مردم انتخاب خود را کرده‌اند، هیچ‌کس حق ندارد انتخاب مردم را تخطئه کند. 

دبیر‌کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد توقف فعالیت احزاب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی از سوی وزارت کشور نیز گفت: قانون احزاب درخصوص شرایط و صلاحیت فعالیت احزاب مواد صریح و روشنی دارد، برخی احزاب که نام برده شد، مشروعیت قانونی خود را از دست داده‌اند. 

عسگر‌اولادی در تشریح این گفته خود معتقد است: حزبی که با ایجاد آشوب، امنیت مردم را به خطر بیندازد و برای دشمن جهت مداخله در امور داخلی ایران بستر مهیا کند، نمی‌تواند مشروعیت قانونی داشته باشد. حزبی که رای مردم را به رسمیت نشناسد و بر طبل استبداد و هم‌گرایی با دشمن بکوبد نمی‌تواند ادعا کند که قانونا مشروع است. 

وی ادامه داد:حزبی که قانون اساسی را برنتابد و به‌دنبال ساختارشکنی باشد و سوابق خروج از حاکمیت را داشته باشد و در تاملات راهبردی خود به فکر تغییر ساختار سیاسی نظام باشد، قانونا مشروع نیست. حزبی که به دنبال ترویج سکولاریسم و لیبرالیسم و تخطئه مبانی اسلام است از نظر مردم و قانون و نظام فعالیتش نمی‌تواند تداوم یابد. 

عسگر‌اولادی تاکید کرد: کادرهای اصلی برخی از احزاب اصلاح‌طلب و بخشی از رجال سیاسی آنها باید به مردم توضیح دهند که آن سوی مرزهای کشور درکشورهای مخاصم ایران، در رادیوها و تلویزیون‌های آمریکا و انگلیس و برخی کشورهای اروپایی چه می‌کنند. 

دبیر‌کل جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: وزیر ارشاد دولت اصلاحات در لندن چرا هر روز نشر اکاذیب، تشویش اذهان و اهانت به مسئولان نظام می‌کند. مردم این مسایل را می‌بینند و طبیعی است از مسئولان نظام و نهادهای نظارتی بخواهند در صیات از حقوق مردم و نظام به قانون احزاب عمل کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین