کد خبر: ۹۹۷۳۰
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۹

آیت‌الله علوی گرگانی: ولایت فقیه ریشه در ولایت خداوند دارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت‌الله علوی گرگانی گفت: نباید با دشمنان طرح دوستی انداخت و نباید فریب آنها را خورد، چراکه آنها می‌خواهند عزت ما را از بین ببرند. 

آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار با جمعی از پاسداران در سخنانی گفت: آنچه در پیشگاه خداوند دارای ارزش و مقام است نیت انسان‌ها است.

علوی گرگانی اظهار داشت: همه افرادی که در رکاب پیامبر(ص) کشته شدند شهید نبودند بلکه عده‌ای با قصد دیگری به میدان جنگ آمدند و کسانی جزء شهدا به حساب می‌آیند که تنها برای اطاعت از خدا و پیامبر(ص) در این مسیر قدم برداشته‌اند.

وی با بیان این‌که ارزش بدن به روح است، افزود: کسانی که با بزرگان معاشرت دارند از جنبه روحی، اعتقاد بالایی در آنها بوجود می‌آید و روح آنها تقویت می‌شود.

این مرجع تقلید با تاکید بر این‌که باید همواره تقوا پیشه کنیم و عمل صالح انجام دهیم خاطرنشان کرد: کسانی که در گفتار خوب سخن می‌گویند ولی به آنها عمل نمی‌کنند جزء منافقین هستند.

وی ادامه داد: باید تمامی اعمال را برای رضای خدا انجام داد، ملک دنیا چیزی نیست، آنچه مهم است نیت معنوی است که باید تنها برای خدا باشد.

علوی گرگانی اظهار داشت: باید تمام نیازهایمان را درون کشور تولید کنیم، در این صورت وابسته به غرب نخواهیم بود و اگر چنین نشد آنها درصدداند که همه سرمایه‌های ما را به یغما ببرند.

این مرجع تقلید با بیان این‌که ولایت فقیه ریشه در ولایت خداوند دارد تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که در نظام ولایی قرار گرفتیم و همه باید آبروی ولایت و نظام را حفظ و حسن خدماتمان را به این نظام نشان دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین