کد خبر: ۱۳۵۸۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۲

نقش یكی از مشهورترین مجریان صداوسیما در پرونده بانكی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت آینده نوشت: در حالی كه سازمان صداوسیما خود را یكی از دستگاه‌های موفق در مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌داند، اطلاعات خبرنگار «آینده» از نقش موثر یكی از مجریان مشهور صداوسیما در یكی از بزرگترین شبكه‌های مالی مرتبط با جریان موسوم به انحرافی حكایت دارد.

به گزارش خبرنگار «آینده»، یكی از مجریان صداوسیما كه به واسطه گفت‌وگو با مسئولین كشور و ارتباطات رسانه‌ای وارد فعالیت‌های اقتصادی شده بود و اقدام به انعقاد قراردادهای تبلیغاتی با كارتل‌های اقتصادی و شركت‌های بزرگ جهت انجام مشاوره تبلیغاتی می‌كرد، مدتی است فعالیت خود را گسترش داده و وارد حوزه روابط اقتصادی گردیده است.

این فرد با برقراری ارتباطات با "ز"، مالک یكی از بانک‌های خصوصی كه از وی به عنوان یكی از اسپانسرهای جریان انحرافی نام برده می‌شود اقدام به كارچاق‌كنی و برقراری ارتباط میان این فرد و مسئولین نظام می‌كند.

وی كه خود را به عنوان سهامدار برخی فعالیت‌های اقتصادی این سرمایه‌دار نیز معرفی می‌كند، اقدام به حضور در جلسات با وی و پیگیری اقدامات او نموده است، در حالی كه بسیاری از این فعالیت‌های اقتصادی فاقد صورت قانونی و مجوزهای لازم می‌باشد.

این فرد كه تصور می‌كند با برخی همكاری‌ها با ارگان‌های خاص در حوادث پس از انتخابات خود را از نظر نظارت واكسینه كرده است، بدون هیچ‌گونه محدودیت و نگرانی دست به اقداماتی زده است كه اگر 20 نفر از خبرنگاران صداوسیما مجموعاً آن را انجام داده بودند، از سازمان اخراج می‌شدند. اما وی بدون هیچ‌گونه مشكلی به انواع اقدامات خارج از عرف خود ادامه می‌دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
0
0
هردم از این باغ بری میرسد.......
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین