کد خبر: ۱۵۹۷۲۷
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۱
هاشمی رفسنجانی:

اختلاف دیدگاه‌ها نباید مانع از فعالیت و خدمت‌رسانی به جامعه شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار هیأت مدیره کانون زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب، زندانیان سیاسی قبل از انقلاب را صاحب حق در نظام جمهوری اسلامی خواند و تصریح کرد: مجموعه زندانیان قبل از انقلاب از جمله سرمایه‌هایی هستند که باید بیش از گذشته در مسائل و حوادث جامعه حضور و تأثیر داشته باشند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام وجود اختلاف سلیقه سیاسی را در همه تشکّل‌ها طبیعی خواند و تاکید کرد که اختلاف دیدگاه‌ها نباید مانع از فعالیت و خدمت‌رسانی به کل جامعه گردد.

هاشمی رفسنجانی به مشکلات صنفی زندانیان سیاسی قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: هر تشکل، مجموعه و جمعیت قانونی در کشور باید از حداقل‌های مادی و معنوی برای فعالیت برخوردار باشد و لازم است مسئولان و دلسوزان کشور در حد توان مشکلات و موانع پیش روی فعالیت این‌گونه تشکّل‌ها را برطرف نمایند.

به گزارش خبرآنلاین،در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی و نیز دکتر صفاریان از اعضای هیأت مدیره کانون زندانیان سیاسی قبل از انقلاب گزارشی از تأسیس، فعالیت و تعداد اعضای این کانون ارائه و با بیان مشکلات صنفی این مجموعه خواستار کمک مسئولان و مساعدت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مرتفع شدن این مشکلات شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
0
0
درود بر آقای هاشمی.
خداوند همیشه نگهدارت باشد .شمارا مثل پدرم دوست دارم سردار سازندگی.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین