کد خبر: ۱۲۰۱۸۱
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۲:۱۶
در حاشیه استیضاح وزیر راه و ترابری

تلاش یکی از نمایندگان مجلس برای به وزارت رساندن برادرش!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس سیاسی: شنیده‌ها حاکی از آن است که استیضاح وزیر راه و ترابری در طول ماه‌های گذشته از ناحیه سید شهاب‌الدین صدر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی پگیری می‌شود. 

به گزارش آفتاب، گویا صدر قصد کرده است تا با استیضاح حمید بهبهانی برادر خود، سید عطا‌اله صدر را که هم اکنون در راس سازمان بنادر و کشتیرانی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های وزارت راه قرار دارد به صندلی وزارت نزدیک کند. 

یک منبع اگاه در مجلس نیز با تایید این خبر از تلاش برادران صدر جهت رسیدن عطا‌اله صدر به سرپرستی وزارت راه و ترابری و کسب نظر موافق و رای اعتماد مجلس جهت تکیه زدن بر صندلی این وزارتخانه پس از استیضاح وزیر می‌دهد. 

به نظر، می‌توان بر انتقاداتی که بر عملکرد وزیر راه و ترابری وارد است عدم دقت در انتخاب معاونان خود را نیز اضافه نمود زیرا که علاوه بر رئیس سازمان بنادر و کشتیرانی چند تن دیگر از معاونان وی نیز در ماه‌های اخیر در تلاش برای مطرح کردن نام خود به عنوان گزینه‌ای جهت وزارت راه و ترابری از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده‌اند.

به هر حال عدم هماهنگی میان کارکنان یک مجموعه و مقابله معاونان یک وزیر با وی در یک وزارتخانه نیز از جمله عجایبی است که تنها در دولت دهم می‌توان دید. 

حالا باید منتظر ماند و دید در بازی سیاسی که به راه افتاده است کدام طرف برنده ماجرا می‌شود و بر صندلی وزارت تکیه می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۶
0
0
اگر نمایندگان لابی نکنند آقای ببهانی قطعاٌ استیضاح میشود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین