کد خبر: ۱۲۹۷۵۴
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۴

روزنامه رسالت: آنهاكه میگویند 6 سال قبل درباره جریان انحرافی هشدار دادیم؛ علم غیب داشتند؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه رسالت به انتقاد از كسانی پرداخت كه در خرداد 88 درباره جریان انحرافی هشدار داده بودند، و نوشت: ادعای آنان اساس و پایه درستی ندارد.

در ادامه این مطلب كه به قلم كاظم انبار لویی است؛ آمده است : اهل فتنه در 30 خرداد 88 سالروز اعلام جنگ منافقین با نظام فرمان شورشی را كلید زدند كه در روز قدس،‌ روز 13 آبان و روز 16 آذر در كنار منافقین و سلطنت طلب‌ها و ماركسیستها نظام،‌مردم، امام، انقلاب و همه هستی آن را مورد هجوم قرار دادند. اینها نمی‌توانند امروز به عنوان دایه دلسوزتر از مادر در صحنه ظاهر بشوند و بگویند ما در مورد رقیب چنین و چنان می‌گفتیم. آنهایی كه در روز عاشورا حتی در كنار یزید زمان و شمر دوران و ابن زیاد عصر یعنی آمریكا،‌انگلیس و رژیم صهیونیستی بر همه ارزشهای دینی و اسلامی انقلاب تاختند و آنان را مردان خداجوی نامیدند، چگونه می‌توانند بگویند ما از اول با این جماعت مخالف بودیم،‌ چرا ما را "بی‌بصیرت" می‌نامیدید. " قدرت تشخیص را ملك طلق خود ندانید و بپذیرید دیگران هم حق اظهار نظر دارند"

رسالت در ادامه نیز خطاب به افرادی كه در طول این شش سال نسبت به برخی رفتارها و گفتارهای احمدی نژاد و اطرافیان وی انتقاد داشته و هشدار داده بودند ، گفت :

البته ممكن است منتقدینی غیر از اهل فتنه سال 88 باشند كه نسبت به برخی رفتارها و گفتارهای رئیس جمهور و اطرافیان وی سخنان حقی گفته باشند. اینها باید بگویند كی،‌كجا و در چه رابطه‌ای این انتقادات را مطرح كردند و طرح مطالب آنها با نقدی كه منتقدین امروز مطرح می‌كنند چه تناسبی دارد. مگر ممكن است اینها با نیت خوانی و با دسترسی به علم غیب بدانند خطایی كه امروز یا 6 ماه پیش یا حداكثر یكسال پیش فردی یا گروهی مرتكب شده‌اند آنها از 6 سال پیش به آن علم داشته‌اند؟!

البته در مقام انكار چنین ادعایی نیستیم مگر اینكه مدعی برای ادعای خود سند بیاورد نه اینكه به یك كلی‌گویی بسنده كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
به این میگن شم سیاسی نه علم غیب سیاستمداری که نتواند مسائل را تحلیل کند و پیشبینی دقیقی از مسائل و تحولات جامعه و جریانات سیاسی نداشته باشد به چه درد میخورد هر چند که امروزه این نوع افراد کم هم نیستند و ادعای فهم و درک بالایی هم دارند و فکر میکنند فقط خودشان درست فکر میکنند و عمل میکنند در صورتی که عکس آن است و .... آنچه جوان در آینه نمیبیند پیر در خشت خام میبیند
بسیار سفر باید تا پخته شود خامی
"چه بسیارند عبرتها و چه کمند عبرت گیرنده ها"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
نیاز به علم غیب نداشت. شما هم میدانستید آقایان کلاش هستند ولی به خاطر طمع مال و مقام چشم پوشی کردید و حالا چوبش را میخورید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
بیانیه 19 دیماه اقای رفسنجانی را بخوانید تا بدانید شم وفهم سیاسی که باشد نیازی به علم غیب نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
احمدی نژاد عوام فریب و خواص فریب خوبی بود
فقط برخی خواص با بصیرت و مردم عوام فریب او را نخوردند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین