کد خبر: ۱۵۸۱۲۳
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۱
نماینده اصولگرای مجلس نهم:

وعده‌ اشتغال زایی دولت محقق نشده

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان این که وعده های دولت در مورد اشتغال زایی محقق نشده است، گفت: در سال گذشته دولت وعده دو و نیم میلیون شغل را داد اما به رغم گذشت بیش از دو ماه از پایان سال 90 هنوز مسئولان آماری از عملکرد خود در این زمینه ارائه نداده اند.

حسین گروسیاظهار داشت: بیکاری یکی از عمده ترین مشکلات کشورمان است و دولت باید آمار شفاف و دقیقی از میزان شغل ایجاد شده در سال گذشته به مردم و نمایندگان مجلس ارائه دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که دولت برای سال 91 هم وعده اشتغال زایی به میزان بالایی را داده است، افزود: دولت در صورتی می تواند وعده اشتغال زایی در سال جاری را بدهد که عملکرد روشنی از عملکرد خود در مورد اشتغال زایی در سال گذشته عرضه کند.

نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها مشکلات پیش آمده برای واحدهای تولیدی موجب اخراج تعداد زیادی از نیروهای کار شده است، تصریح کرد: در کشور ما منابع و پتانسیل های بسیاری برای ایجاد واحدهای تولیدی و اشتغال زایی وجود دارد که اگر استفاده صحیحی از این ظرفیت ها شود، می تواند به اشتغال زایی کمک به سزایی کند.

وی با تاکید بر این که اشتغال زایی نیازمند اراده و مدیریت قوی است، اظهار داشت: دولت مصوباتی در زمینه ایجاد شهرک های صنعتی دارد که اجرای آنها تاثیر در ایجاد شغل دارد که یکی از آنها نیز به ایجاد پنج شهرک صنعتی در شهریار، شهرقدس و ملارد مربوط می شود اما متاسفانه هنوز اجرایی نشده است.

به گزارش مجلس نیوز،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که اشتغال زایی نیاز به زیرساخت هایی دارد، گفت: تا زمانی که زیرساخت های لازم برای اشتغال زایی ایجاد نشود، وعده دادن در مورد به وجود آوردن شغل به تعداد بالا کار صحیحی نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین