کد خبر: ۱۸۰۰۴۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۵

اگر زانو درد دارید، بخوانید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محققان دریافتند که بیش از یک چهارم کارمندان درانگلیس از دردهای وحشتناک مفصل های زانویی رنج می برند و پزشکان این دردها را به چاقی و یا انجام کارهای پشت میزی درمیان تمام اقشار سنی نسبت می دهند.

افرادی که بالای ۵۵ سال هستند درمیان بیشترین قربانیان بیماری " زانو درد اداری" قرار می گیرند، به طوری که از هر ۱۰ نفر یک نفر اظهار می دارد که به این درد مداوم مبتلا است.

حدود یک چهارم از ۱۶۰۰ کارمند ۱۶ تا ۶۵ ساله ای که در این تحقیق شرکت کردند اظهار داشته اند که بیش از دوسال است که با این درد زندگی می کنند.

سخنگوی انجمن فیزیوتراپی اظهار داشت که افزایش استفاده از اینترنت و مشاغلی که انجام آنها نیازمند نشستن ساعات طولانی پشت میز است را می توان عاملی برای افزایش پدیده " زانو درد اداری" دانست.

به گزارش جام جم آنلاین،وی افزود: درحال حاضر ما شاهد افزایش چشمگیر افرادی هستیم که به این نوع درد زانو مبتلا هستند و قسمت اعظم آن به علت سبک زندگی بی حرکت و نشستن طولانی مرتبط می شود که درحال حاضر بسیاری از مردم دنیا آن را دنبال می کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
0
0
طور به خدا تا میتونید جلوی مریض شدتونا بگیرید که اگه راتون بیفته به بیمارستانای این زمونه که تو یه بار مصرف غذا را سرو میکنم اونم غذای بی کیفیت و برای همه نوعی مریضی یک نوع غذا میارن وبا یرستارایی که اکثرا (نه همه)فقط برای حقوق میان و بدترین رقتارا را با مریضا دارن و دکترایی که بیمارا مثل موش ازمایشگاهیشونه وبدون توجه مدیران به شکایتها و اخرشم برای هر شب چند برابر هتل 5 ستاره پول میگیرن دیگه برگشتی نیست ازمن گفتن رعایت نکنید تا خودت تجربه های منا بدست بیاری !!!!!!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
0
0
تا حالا من هرچی نظر درباره بیمارستان وعلوم پزشکی دادم شما بلوکش میکنید والا نمی دونم از کجا اب میخوره !!!!!!!!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین