کد خبر: ۵۱۷۸۷۱
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
اعضای شورای امنیت نتوانستند برای تحقیق درباره حمله شیمیایی ادعایی در دوما به توافق برسند

پنجشنبه‌ شب، زودترین موعد حمله احتمالی آمریکا به سوریه/دبیرکل سازمان ملل: نگذارید اوضاع در سوریه از کنترل خارج شود

تلگراف مدعی شد حمله موشکی به سوریه زود‌تر از ساعات پایانی پنجشنبه رخ نمی‌دهد. در همین حال دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به از کنترل خارج شدن وضعیت در سوریه هشدار داده است.
آفتاب‌‌نیوز :
حمله موشکی به سوریه زود‌تر از ساعات پایانی فردا-پنجشنبه- رخ نمی‌دهد.

به گزارش آفتاب‎نیوز به نقل از تلگراف، در حالی این خبر منتشر شد که زیردریایی‌های بریتانیا دستور حرکت به طرف سوریه را دریافت کرده و مقام‌های آمریکایی برای تصمیم گیری درباره حمله به سوریه در حال مذاکره می‌باشند.

پنجشنبه‌شب زودترین موعد حمله آمریکا به سوریه/دبیرکل سازمان ملل: نگذارید اوضاع از کنترل خارج شود

«آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل، عصر چهارشنبه در تماس با اعضای دائم شورای امنیتریال از آنها خواسته است نگذارند اوضاع سوریه از کنترل خارج شود.

دبیرکل سازمان ملل متحد از این که اعضای شورای امنیت نتوانسته‌اند در خصوص حمله شیمیایی ادعایی در شهر «دوما» واقع در غوطه شرقی حومه دمشق  به توافقی دست یابند ابراز تاسف کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، آنتونیو گوترش گفته است، در تماس تلفنی با سفرای آمریکا، روسیه، چین، بریتانیا، و فرنسه، نسبت به خطرات وضعیت کنونی در سوریه عمیقا ابراز نگرانی کرده است.

طبق این گزارش، اعضای شورای امنیت روز سه‌شنبه نتوانستند بر سر پیش‌نویس‌های آمریکا و روسیه برای تحقیق درباره حمله شیمیایی ادعایی در دوما در حومه دمشق به توافق برسند. گفته می‌شود در این حمله، که روز شنبه روی داده، ده‌ها نفر کشته شدند. دولت سوریه هرگونه دخالت در این حمله را رد کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین